Har du lyst, har du lov

Lørdag, og feriestart i morgen, det er klart at det må feires med litt ekstra kos. I dag har jeg disket opp med grønnsakssticks, dipp laget på mager kesam, nøtter og chips. En perfekt kombinasjon av sunt og litt mindre sunt. I helgen må man kose seg litt ekstra synes jeg, og det er lite som smaker så godt som chips og nøtter. Vanligvis velger jeg naturell nøtter uten salt, men siden det er lørdag ble det pistasjnøtter og chillinøtter, samt riflet chips. Mmmm. Har du lyst, har du lov. 



Jeg får straks besøk av en veninne, og håper å bli ferdig med pakkingen før hun kommer. Nå står hvertfall snacksen klar, og det er jo det viktigste. Jeg føler at jeg ikke har hatt tid til å glede meg ordentlig til denne Portugal turen, men nå har reisfeberen virkelig kicket inn, og jeg har helt sommerfugler i magen. Jeg gleder meg så utrolig masse til sol, varme, masse trening og en hel haug av likesinnede, treningsglade jenter. Hurra! 


Nå må macen bort, og lørdagskvelden nytes. Joggebuksa på, og straks blir det skravling, jentefilm, snacks og venninnekos her. Jeg håper hver og en av dere får en helt herlig lørdagskveld, og koser dere glugg. 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer

Siste innlegg