Run & relax – bokstavelig talt

I dag har jeg en skikkelig kosedag, og rusler rundt i myke deilige yogaklær fra Run & Relax. Jeg er så stolt og glad for å kunne fortelle at jeg har blitt spurt om å bli ambassadør for dette fantastiske klesmerket. Jeg har takket ja, og føler det som en stor ære å få lov å være en del av det fantastiske Run & Relax teamet. Jeg skal fortelle dere mer om dette senere. 

Klærne er sponset

Før jeg dro på meg koseklærne, så var jeg ute på en joggetur, hvor jeg testet ut en ny pulsklokke. Jeg tester alltid ting før jeg anbefaler noe til dere lesere, og etter turen i dag så gleder jeg meg noe helt vilt til å skrive et eget innlegg om pulsklokker. Jeg fikk så sinnsykt med motivasjon på turen i dag, og løp lettere, lengre og bedre enn på lenge. Det var så mange spennende funksjoner, og jeg fikk en helt ny motivasjon på løpingen. Jeg har alltid vært glad i å løpe, men det var en helt ny boost å faktisk se hvor langt jeg løp, hvor fort jeg løp og hvordan pulsen var gjennom økten. Etter endt økt kunne jeg hente ut en helt haug av informasjon om egen prestasjon. Nei dette var bare sinnsykt stas, og jeg gleder meg til å dele den med dere. Er dere vant til å bruke pulsklokke i treningen deres? 

Etter turen tok jeg en lang dusj, og hoppet i koseklærne, slik har jeg tuslet rundt siden. I dag skal jeg bare slappe av og nyte en fridag. Jeg har begynt å pakke litt til Portugal, og jobbet masse med ideer til fremtidige innlegg til dere, og andre ting rundt bloggen. Jeg elsker slike rolige, avslappende dager hvor jeg kan bruke tid på min største hobby og det aller morsomste jeg vet, nemlig dere og bloggen. 

Senere får jeg besøk av en vennine, og jeg har handlet inn så mye deilig snacks til oss. I dag er det jo fredag, så det blir litt annet enn kun frukt og grønt. Det er viktig å kose seg litt innimellom også. Det er den der balansen jeg driver å maser om vet dere, men jeg synes det er så viktig å presisere at det må ikke være enten eller, og du kan faktisk få begge deler, så lenge man er litt bevisst på valgene sine. Sunn og bra mat i uken, og litt ekstra kos i helgen. Ja takk begge deler. 

Hva er deres planer for denne fredagen? 

 

Smiiiil Maren


17 kommentarer
    1. Så deilig!
      Her blir det også en veldig rolig dag med ekstra god mat, godteri, frukt, bær, sofa, bok, kos med katten osv 🙂 Deilig å være hjemme en langhelg <3
      Kos deg og nyt helgen <3

    2. Her blir det spillkveld med et vennepar i dag. Faktisk holder jeg på å lage cookies nå som jeg tenkte å ta med 🙂
      Ellers blir det nok mest eksamenslesing og turer med hundene i finværet.
      God helg! 😀

    3. Ja, pulsklokken er mye brukt her. Kjekt både under og etter løpeturen å sjekke div data som fart, puls, distanse, stigning osv. Idag brukte jeg klokka for å passe på at jeg holdt meg i sone 2 når jeg løp. Første gang jeg prøvde meg på dette, og det føltes saakte og kjedelig :p

    4. Du trenger ikke å svare viss du synes spørsmålet er litt personlig, men jeg bare lurte på hvor mye er det du veier egentlig..?:)

    5. Hei! Denne sports-bhen så god og støttende ut. Er på jakt etter noen nye. Vil du anbefale denne til løping/crossfit-type trening?
      Mvh. Guro

    6. Jeg bruker alltid pulsklokke, men den begynner å bli litt gamme så jeg har vurdert å kjøpe ny, men det koster jo litt 🙂
      Gleder meg til å se hvilken du anbefaler da 😀

    7. Jaaa, eg føler eg er blitt heilt avhengig av å bruke pulsklokke når eg trener eller går tur. Kjekt og interessant å sjå kva gjennomsnittpulsen er, høgste puls, kaloriar forbrent og kor langt ein har løpt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg