ShapeUp Convention

Hold av lørdag 26.september dere, da er det ShapUp Convention på Bislett Stadion i Oslo. Jeg fikk frysninger når ShapeUp-Pia fortalte meg om denne Conventionen, jeg mener – se for dere digre Bislett Stadion fyllt opp med masse freshe shapeup jenter, en gjeng med kunnskapsrike og inspirerende trenere, funky høy musikk, og masse gøy. Dette blir garantert årets treningsfest!

Det blir goodiebags til alle, konkurranser med rå premier, og inspirerende stands med mulighet for sporty shopping. Det er også både mat og drikke inkludert. Jeg ser for meg DEN fargefesten, og en stadion fyllt til randen av energi og trenngsglede. Pow Pow Pow!! 

Målet med treningsøktene på convention er at deltagerene skal få et treningsutbytte de sjeldent har kjent på før, i kombinasjon med ny kunnskap og giv. Et slikt motivasjonsboost kan komme godt med når høsten banker på døra, og mørket prøver å lure kroppen vår til å tro at vi er tomme for energi og krefter. Jeg skal selvfølgelig delta, og gleder meg noe helt vilt!!

 

Dette må vi jo få med oss dere, eller hva? 

Det er kun 500 plasser, så her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Påmelding og mer infor finner dere HER.

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Jeg har meldt meg på og storgleder meg til delta på noe så gøy og motiverende. Håper å få sett deg og kanskje hilst på deg Maren, hadde vært veldig stas <3

    2. Jeg og søsteren min skal melde oss på! Gleder oss til å treffe deg og trene masse og bli inspirert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg