Dagens lille treat

Det er kun noen få dager til jeg reiser til Portugal, men likevel klarte jeg ikke dy meg og måtte handle inn friske roser til leiligheten. Jeg skal jo tross alt ha noen dager hjemme før jeg drar, og ingenting lyser opp leiligheten som en bukett friske roser. I dag hadde jeg planlagt en styrkeøkt, men kroppen kjentes tung og sliten så da valgte jeg å utsette den en dag, og heller kose meg med en rolig ettermiddag og kveld hjemme. Dagens lille treat ble en mini utgave av den friske og gode sorbet isen fra Dugg serien. Den er bare så god, og når jeg fant den i en super søt liten miniutgave måtte jeg bare kjøpe den med meg. 

I skrivende stund sitter jeg under pleddet og er straks klar for å sette på en film. Jeg tror det blir en av det litt skumle slaget i kveld, noe jeg i utgangspunket egentlig ikke er så veldig glad i. Heldigvis har jeg trygt og koselig besøk, så jeg satser på at det skal gå bra. Nå skal skuldrene senkes, og batteriene lades, så satser jeg på å våkne opp med super energi til morgendagens treningsøkt. Da står det intervaller på planen. Jeg gru-gleder meg! 

Ha en deilig onsdagskveld dere, så blogges vi igjen i morgen tidlig. 

 

Smiiiiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg