Ost & kjeks

I kveld står ost, kjeks, druer og Frikjent på menyen. Jeg har hatt den siste episoden liggende på sumoen siden i går kveld, og har gått å gledet meg til å se den i hele dag. Det er viktig å kose seg litt, selv på en hverdag og i dag fallt valget på kjeks, og krydderost med druer. Så enkelt og så godt! Mmmmm. 

I dag har det vært fullt kjør i praksis, etterfulgt av en treningsøkt med en venninne. Vi kjørte en kombinasjon av egenvekstrening, og sirkeltrening, blandet med litt løpsrelatert styrketrening. Dagens økt så slik ut: 

  • Pullups 
  • Dips 
  • Eksplosive stepups med high knee
  • Pushups mellom kettlebells 
  • Kettlebell swing 
  • Rygghev
  • Planke variasjoner

Et variert og gøy program som jeg la opp slik at noen av øvelsene ble satt sammen til en mini sirkel, mens andre ble kjørt alene. Tunge øvelser som pullups og dips for eksempel kjører jeg aldri supersett eller sirkel, fordi de krever all energi og fokus. Kettlebell swing, rygghev, step-ups og push-ups er øvelser jeg gjerne kombinerer med hverandre eller andre øvelser. I dag kjørte vi 10 repetisjoner og 3 sett pr øvelse. 

Til slutt må jeg bare si at det er utrolig gøy med så stort engasjement fra dere rundt konkurransen jeg la ut tidligere i dag. Jeg gleder meg til å dele ut både Freddy jeans og Questbarer til en heldig vinner. Nå er det tid for snacks, kos og Frikjent. Ha en super kveld videre dere.

 

Smiiiiiil Maren



4 kommentarer
    1. Hei Maren! Ååå, nam nam 🙂 Er så viktig å kose seg i hverdagen også. Og hvor mye bedre er det ikke med noe godt å snaske på i sofaen til en så bra serie som Frikjent. Kos deg 🙂

    2. Frikjent er virkelig noe av det bedre norsk tv som er sendt 🙂 Jeg så siste episode i går. Uten å røpe noe for de som leser i feltet her, så klarte jeg faktisk å gjette riktig på morderen allerede i 4 episode…
      Ha en fin kveld!

    3. Hej Maren,
      Nu skriver jeg lige på dansk. Håber du forstår! Jeg har glædeligt læst din blog dagligt i årevis og den er simpelthen så fin og motiverende. Så livsglad og energisk et menneske som du skal man lede længe efter. Skønt!
      Jeg tænkte på; Hvor længe tager sådan en træningsøvelse for dig at komme igennem? Altså alle disse øvelser ville næsten tage mig 2 timer. Hvor længe træner du?
      Vh. Sarah 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg