Helly Hansen – ikke bare regntøy!

I samarbeid med 3t-shop

Mange forbinder Helly Hansen med regntøy, og det forstår jeg godt. Det har jeg også gjort lenge, men det er faktisk slik at Helly Hansen har masse treningsklær. og ikke nok med det – de er super freshe! Jeg har flere produkter fra Helly Hansen, og her er noen av mine favoritter. 

Denne tightsen er bare så utrolig kul , og jeg digger mønsteret. Den er høy og god på livet, og sitter utrolig godt på. Den sklir ikke ned, og jeg har testet den i en dyp knebøy – den blir IKKE gjennomsiktig. Kan dere tenke dere noe verre en tights som blir helt gjennomsiktig i bunnposisjon på knebøy? Du har jo ikke lyst at hele treningsenteret skal se rett hjem liksom. Huff! 

En annen favoritt er denne deilige genseren. Jeg har den faktisk i tre ulike farger, og bruker dem så mye. Dere har sett disse på bloggen ofte, og det er fordi de er så utrolig komfortable, og ikke minst praktiske. Til og fra trening, under oppvarmningen, under en lett løpejakke på joggetur eller bare som en kosegenser hjemme. Jeg har den i lilla og korall rød som dere ser på bildene her, og i en fresh blåfarge. 

Jeg er stor fan av Helly Hansen, og for meg representerer de kvalitet. Nå kjører 3t-shop 20% på absolutt ALLE varer fra Helly Hansen. Tights, topper, gensere, jakker, bagger, absolutt alt er på salg. Ta en titt på 3t-shop sin nettbutikk for å se hele utvalget. 

 

Smiiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Enig – jeg har 2 HH gensere med glidelås sim jeg har brukt nesten hver dag i vinter på sykkel til og fra jobb

    2. Topp med litt anbefalinger på treningstøy! 🙂 Spesiellt det med treningstights, kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å finne ut at treningstigthsen er gjennomsiktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg