Sushikos i sola

Fremføringen i dag gikk så fint, og det ble feiret med sushidate i solsteiken. Vi kjøpte med oss sushi takeaway og dro opp til toppen av vakre Odderøya. Der satt vi i sola, med den deiligste utsikten jeg vet om. Det finnes ikke noe bedre enn å spise favoritt maten sin, i hyggelig selskap, og med en slik utsikt. Vi koste oss i en drøy time før vi begge måtte tilbake på jobb og avtaler. Et slikt lite avbrekk kan virkelig gjøre underverker. Ser det ikke idyllisk ut? 




Jeg har også fått lurt inn en liten treningsøkt på Solsiden. I dag var det skuldre og mage som stod på planen, og jeg kjørte følgende øvelser: 

  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Miitærpress 
  • Omvendt flies på benk
  • Roll-outs
  • Planken

Jeg kjørte 8-10 repetisjoner og 3 sett pr øvelse. En god og effektiv økt, unnagjort på ca 40 minutter. Er det flere som har trent i dag? Hva stod på din treningsplan? 




Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og skal lage meg litt middag før det blir sofakveld med en ny episode av Frikjent. Jeg er så hekta på den serien, og har spart på denne episoden helt siden mandag. Nå gleder jeg meg til å krype under pleddet og bli underholdt av denne super spennnende krimserien. Er det flere av dere som følger med? 

 

Smiiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Orket egentlig ikke å trene, men før kunden min i dag rullet jeg 25 minutter på rumble rolleren, deretter hadde jeg kunden min, og etterpå gikk jeg en tur, fant litt motivasjon til å trene, så da ble det dype dips i supersett med scapula pushups (5 x 10), flies i kabel, skulderpress, skråbenk, hantelpress, franskpress i supersett med smalbenk (3 x 8), sidehev og fronthev. 3 sett til maks på de andre, da jeg valgte litt tyngre vekter i dag. Høres mye ut, men det blir som regel en økt med bryst, triceps og skulder i uka, da prioriteten min er bein og rygg, som det da blir to ganger i uka med 🙂 Kos deg i kveld!

    2. Det så herlig ut!
      Hadde engelsktentamen i dag og fikk derfor ikke unnagjort treningsøkten på morgenen, slik helst foretrekker slik at jeg har hele dagen til disposisjon etter skolen. Allikevel kom jeg meg en liten tur på treningssenteret, selv om jeg holdt på å droppe det da det var så nydelig være og jeg helst bare ville ligge og slappe av i sola. Kjørte 30 effektive minutter med 4×4 intervaller og sa meg veldig fornøyd etter det:-) Siden det var det sosial kos i det nydelige været!
      Ha en herlig kveld videre, Maren <3

    3. Ååå det så deilig ut! Sushi, pepsi max, sol og være ute <3 Vil og ha sol :/ under 10 gader med regn og vind her i Trondheim.
      Ha en fin kveld videre da 🙂 Klem

    4. Kjører du ferdig hver øvelse før du begynner på neste øvelse, eller kjører du en serie på f.eks skulderpress, så en serie på sidehev også neste serie på skulderpress igjen? Jeg pleier å ta annenhver slik at jeg ikke bare blir stående i ro i pausen, men vet ikke om det er gunstig så tenkte jeg skulle spørre deg siden du har mye erfaring med styrketrening 🙂

    5. Gratulerer med vel overstått fremføring! 🙂 Lunsjen så helt nydelig ut, også i de omgivelsene da. 🙂
      I dag hadde pappa (som også er min PT) fri fra jobben et par timer midt på dagen, så da kom han hjem og kjørte en styrke økt med meg som bestod av knebøy, utfall, tåhev, benkpress, smal benkpress og curls. På ettermiddagen var været så fint og energien på plass, så da tok jeg en times joggetur med bikkja. det var perfekt!:)
      I morgen skal jeg til spesialist og ta masse tester av magen min som absolutt ikke fungere som den skal, så da må jeg faste hele dagen – altså lite sannsynlig at det blir noe treningsøkt på meg i morgen 🙁 men men. Helsa først!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg