Solskinns søndag

Hva gjør det vel om man er på jobb på en søndag, når man får oppleve knall sol, og sommertemperaturer etter jobb? I ettermiddag har jeg vært på en deilig rusletur i nærområdet her jeg bor, og det ble faktisk så varmt at jakken måtte av. Jeg elsker Kristiansand på denne årstiden, hele byen forvandles til et sommerparadis som faktisk må oppleves for å forstå hvor idyllisk det er. I dag følte jeg vi fikk en liten førsmak på sommeren, med dette været, og full aktivitet på bystranda. Alle volleyballbanene var i bruk, folk grillet, noen spillte bocca, og en hel haug av mennesker gikk tur i området. Herligfred så skjønnt! 

Vi tok en tur innom pappa som drev på i båten, og gjorde den klar for sessongen. Jeg har så mange fine minner fra sommeren i båten i fjor, og jeg kjenner at det kribbler i magen etter å komme ut på sjøen igjen. Båten er nå på vann, og det er nok snakk om få dager før jeg får oppleve jomfruturen for i år. 

Hvordan er det med dere, er dere glad i båtlivet? 

En super herlig ettermiddag med masse kos i sola. Nå er jeg innom leiligheten for en kjapp dusj før jeg skal ut på middag i koselig selskap. Jeg hører rykter om thai inspirert kylling i dag, og det er virkelig noe av det beste jeg vet. Gjett om jeg gleder meg! 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Fy søren, det så fint ut! 😀 men jeg lurte på en ting, har du med deg stativ når du tar bilder/setter kameraet et sted eller er det noen som er med på turene? 🙂

    2. Hege: På alle bildene ute så er det noen som tar bildene ja. Hvem det er varierer veldig, det kommer ann på hvem jeg er sammen med akkurat da. 🙂

    3. Fantastisk vær i dag, vi skal ut med båten etter jobb i dag, middagen tar vi på en holme i sola, deeeeeilig! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg