Fruktig søndagsmorgen

God søndag dere. Jeg har allerede vært oppe en god stund, og nyter nå den siste kafekoppen før jeg skal avgårde på jobb. Sånn er det å være sykepleierstudent i praksis, da blir det turnusjobbing og en litt helg i ny og ne. Jeg gjør ingenting av å jobbe på en søndag, og når jeg ser ut vinduet på sola som holder på å stå opp så ser jeg for meg at dette blir en herlig dag. Frokost må man ha, og jeg hadde så masse deilig frukt i kjøleskapet, at dagens frokost ble en real fruktfest. Jeg gjør det så enkelt som at jeg bare kutter opp litt av alt jeg finner i kjøleskapet, og i stede for å slenge det på en tallerken så danderer jeg det litt pent. Verre er det ikke. Det var så friskt og godt med vannmelon, det tror jeg nesten ikke jeg har spist siden i sommer, og jeg fikk faktisk litt sommerfølelse av det. 

Jeg har blitt så hekta på egg i det siste, så selv om frokosten bestod av yoghurt og andre meieriprodukter, så måtte jeg bare snike inn et lite kokt egg i tilegg. Dessuten hadde jeg jo fått ny eggeholder som måtte testes ut. Var den ikke søt? 

I går la jeg ut et bilde av en nydelig torskerett på instagram (@marenerdvik heter jeg der) og flere har etterlyst oppskriften på den middagsretten. Det skal jeg selvfølgelig fikse til dere. Den kommer enten i kveld, eller mandagsmorgen. Uansett lover jeg at den skal være klar i god tid før mandagsmiddagen. 

Da må jeg hoppe i bilen ut dure ut på jobb, jeg har nesten en halvtimes kjørevei, så her er det bare å komme seg avgårde. Ha en deilig søndag mine venner, og nyt den! Mer fra denne kanten i ettermiddag. 

 

Smiiiiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hvor mange timer har man praksis i uka som student og over hvor lang tid? 😊 har man forelesninger i tillegg de ukene man har praksis?😉

    2. Hei skjønne Maren! Ville bare ønske deg en fin dag og si at jeg og kjæresten gjorde den lørdagsøkta du la ut i går vi også! Dem er bare fantstisk for oss som ikke har tilgang på ordentlig treningssenter for tiden! Tusen takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg