Endelig er den ute

Topp fra Reebok  //  Tights fra Helly Hansen (sponset)

Endelig ute, boken om egenvektstrening skrevet av Lasse Tufte, hvor jeg er så heldig å få lov å bidra som modell. Det har vært en lang, lærerik, morsom og til tider krevende prosess, men nå er resultatet ute i bokhyllene og jeg skal innrømme at det er litt stas. Resultatet ble så bra, og forfatteren har gjort en fantastisk jobb. Boken er godt skrevet, den er oversiktelig, inspirerende, og enormt innholdsrik med en hel haug av øvelser. Øvelsene er nøye beskrevet med progresjonsmuligheter og fremgangsmåte, anatomiske tegninger av hvilke muskler som involveres i de aktuelle øvelsene og svært gode beskrivelser av utførelse. Det er også med litt av histroien til egenvektstrening eller Calisthenics som det heter, og masse annet spennende lesestoff. 

Alle som leser denne bloggen vet at jeg er stor fan av trening med egen kroppsvekt, og benytter meg mye av denne typen øvelser i egentreningen min. Jeg synes det er utrolig gøy at interessen for denne treningsformen bare øker og øker. Jeg synes det er fantastisk at flere og flere får øynene opp for hvor mye man kan gjøre med kun sin egen kroppsvekt som verktøy. 

Boken Calisthenics med Lasse Tufte er endelig ute, og jeg anbefaler dere å sjekke den ut. 

 

Smiiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei!
      Det ser alltid ut som om du ikke har treningsBH under denne toppen – trengs ikke det, eller er det fordi den ser bedre ut med den lekre ryggen?
      Tusen takk for inspirerende blogg, hilsen ganske ny leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg