Sofa, serier og questbarer

Fornøyd frøken som endelig har kommet seg hjem etter en lang dag på farten. Smilet er ekstra stort fordi det regnet når jeg dro på jobb, og nå stråler sola. Jeg er litt småsliten i kroppen for tiden, det føles nesten som en liten forkjølelse kommer snikende. Jeg har vært på jobb, og kjørt en helt lett treningsøkt, det gikk veldig greit, men jeg kjenner at det er noe som ikke stemmer helt. Så i ettermiddag og kveld blir det sofakos, joggebukse, sunn god mat og hvile. Jeg er midt i krimserien Frikjent og storkoser meg med den. Fy søren så bra den er. Før jeg startet på Frikjent så jeg Mamon, og den var bra helt fantastisk spennende. Nesten litt for spennende for min smak, jeg blir jo så redd. Hehe. Er det noen som har sett den? 

Jeg elsker norsk krim, og spenningserier. Jeg gleder meg til en ettermiddag og kveld under pleddet. Når jeg har sett ferdig det som ligger ute av Friikjent så skal jeg gå gjennom den lange listen av serietips dere anbefalte, og finne meg en ny. Tusen takk for alle tips dere har sent meg. Dere er så gode!

Ellers har jeg en liten innrømmelse å komme med til dere. Jeg har et helt latterlig forhold til questbarer. Hei jeg heter Maren, og jeg er avhengig av questbarer. Haha! Jeg tror faktisk ingen er overrasket over denne innrømmelsen. Det er ikke akkurat sjeldent jeg blir observert med en questbar i hånda, og det skjer ikke at jeg går forbi et sted de selges uten å kjøpe med meg en. Jeg sier ikke at det er sunt, eller bra. Jeg sier bare at sånn er det for meg. Det er livsfarlig at min sponsor Proteinfabrikken har questbarer, da blir så alt for tilgjengelig og enkelt for min til tider fryktelig svake viljestyrke. Jaja, det er vel ikke det verste man kan være hekta på heller. 

Barene er sponset

Dette er mine to favoritter. Jeg har smakt de aller fleste nå, men ender alltid opp med å kjøpe Cookies & Cream og Chocolate chip cookie dough. Hva er din favoritt questbar? 

Jeg har forstått at det er mange av dere som liker questbarer, så kanskje jeg skulle kjørt i gang med Questbar-giveaway til dere. Sharing is caring vet dere! 

 

Smiiiiil Maren

 

39 kommentarer
    1. He he jeg er hekta på cookies and cream – på jobb når klokka nærmer seg 1500 og sulten og søtsuget kommer – lykken er da å finne en Quest bar i veska he he

    2. De to er mine absolutte favoritter også!
      Kan si meg enig i at jeg er avhengig også! 😀 De er jo såå gode! Faktisk noe av det beste jeg vet om! Hahah
      Hadde vært veldig gøy med en questbar – giveaway!! <3

    3. er altfor gode! Virkelig hekta jeg og, klarer ikke å slutte å spise dem hehe. Hadde vært gøy med giveaway ja! Mine favoritter og, pluss nye smores 🙂 ha en koselig kveld!

    4. Kanskje ikke så rart at du er sliten med to økter per dag + jobb. Har du ikke noen dager med restitusjon, eller får du dårlig samvittighet dersom du ikke trener en dag?
      Klem

    5. JA JA JA, ha en giveaway på questbarer!! Men bare hvis jeg vinner, hehehe 🙂 Har ikke råd til questbarer i norge, og etter dollaren og frakten på iherb gikk opp, har det ikke vært noen questbar i min mage 🙁 Min favoritt er white chocolate rasberry og cookies & cream, eller ganske sannsynlig den nye med smores som jeg ikke har fått prøvd. Kanskje egentlig bra jeg er så fattig, for jeg spiser litt for mange når jeg først får.. Knis.
      Kos deg i kveld Maren, og håper du ikke blir syk 🙂

    6. Jeg elsker også questbars! Favoritten er definitivt Cookies and Cream! Hentet nettopp en ny pakke på posten av mine questbars favoritter så nå koser jeg meg med disse 😀
      Ha en fortsatt fin og deilig onsdag 😀

    7. Jeg har også vært avhengig av Questbars – i over 2 år, tror det nærmer seg tre. Helt siden Cookie Dough kom på markedet, har jeg spist aaaaaaaaaltfor mange. Men den siste tiden har det faktisk stilnet. Jeg spiste Cookies and Cream her forleden og ble KVALM! Jeg! Av Questbars! Helt sykt… Ligner ikke meg i det hele tatt! Jaja. Jeg spiste en Cookie Dough for ikke så lenge siden, og ble ikke kvalm. Det er vel den Questbaren som ikke smaker kunstig. Blitt litt overfølsom overfor kunstige smaker. Kos deg masse og god bedring!

    8. Jeg elsker også questbars!!
      Mine favoritter var cookies and cream og cccd. Helt til jeg smakte Smores!!! Yum
      giveaway hørtes BRA ut!!!

    9. Jeg å er helt hekta på Coockies and Cream, den er helt magisk! Kjøper alltid når jeg ser jegå! Men bare lurte på hvor mange du spiser i uken, eller kanskje flere til dagen?:)

    10. Har du smakt den nye s´more smaken da:D?! Den ble en av mine nye favoritter, sammen med cookies and cream 😀
      JA til gieaway av quest, tihi :):)

    11. De er uuutrolig gode!!! Men jeg bare lurer på, mener du at Questbarer ikke er sunt som mellommåltid, snacks eller kvelds? 😱😅

    12. Stemmer definitivt ja til questbar-giveaway! Bruker nok litt i overkant mye penger på forbruket mitt av dem… 😉 Liker aller best white chocolate raspberry, den er fantastisk.

    13. Anonym: Det tenker jeg at må være opp til hver enkelt, men det er helt klart at hvis du spør om min mening så tenker jeg at det burde ikek erstatte vanlig mat, men være et supplement hvis du ikke rekker å spise, ikke får i deg nok mat ila dagen eller ønsker en sunnere snacks 🙂 Jeg spiser gjerne 1 – 2 om dagen, men ikke hver dag. Hvis det går lenge mellom feks lunsj og middag så synes jeg det er supert å kunne ta meg en proteinbar. Eller for å få litt energi før treningøkten , eller på vei hjem etter økten. Jeg koser meg også veldig med å kutte barene opp i biter og varme dem litt i mikroen som kos på kvelden :). Så svaret må bli at jeg har ingen fasit på hvor mange jeg mener er ok, det er individuellt, men som sagt ikke la det ta over for vanlig mat, men ha det som et supplement når du får spist for lite, eller ønsker noe kos 🙂

    14. Tiril Skålnes: Joda absolutt, de er lave på kalorier, og inneholder en god andel proteiner. Så det mener jeg absolutt at de er. men som skrevet i en kommentar over her, så mener jeg at barene ikke må ta over for vanlig mat, men være et supplement når det går lang tid mellom måltidene eller du trenger påfyll før/etter trening, eller du ønsker en sunnere snacks å kose deg med. Så det er absolitt et sunt mellommåltid, og jeg benytter meg jo av en slik bar som mellomåltid på jobb feks veldig ofte. Jeg ville ikke byttet ut et måltid med proteinbarer, men som et supplement er det supert , mener jeg 😀

    15. Anette: Virker som det er mange sine favoritter ja. Jeg synes egentlig cinnamonroll og den brownie baren også er ganske gode. Har du forresten smakt den med cashew nøtter? Den var og litt god.

    16. Mette: Ja jeg har smakt den, og synes den var super digg. Den er nok på 3.plass hos meg, etter cookies & cream og choocolate chip cookie dough.

    17. Tone: Nei dette har jeg ikke sett, men det er litt morsomt at du skrev det. For like før jeg så denne kommentaren så tagget noen ett av bildene mine på instagram med ukjenttvilling hashtagg.

    18. Malin: Har svart på det på flere av kommentarene her, men som sagt så blir det kanskje en som mellommåltid på jobb når det går lenge mellom måltidene, og en som kos på kvelden 🙂 men jeg synes der er viktig å presisere at det ikke skal erstatte vanlig mat!

    19. Hei 🙂 Min favoritt er Double Chocolate Chunk! Nam.. så kommer c c cokkie dough på 2 plass. Deretter cookie and cream og s`mores på delt 3 plass.

    20. Tusen takk for svar!! Helt enig 🎀🎀 må bare si at jeg elsker bloggen din, og gir meg utrolig mye motivasjon og tips🎀 Gleder meg alltid til å lese postene dine om morningen når jeg spiser frokost, og etter skolen!! Gjør dagen litt gøyere faktisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg