Tilstedeværelse og fokus på trening

I dag trente jeg styrke alene, og opplevde en utrolig deilig følse av å være fokusert og tilstede på økten. Det er så godt med slike treningsøkter, når man klarer å stenge alt ute, ignorere omgivelsene og ha 100% fokus på det man holder på med. Bildene ble knipset i går, og da var det rygg som stod på planen, det programmet delte jeg med dere i gårsdagens innlegg. I dag var det bryst og triceps med følgende øvelser: 

  • Flies i kabel
  • Skråbenk
  • Pushups 
  • Benkpress 
  • Triceps pushdown
  • Triceps drag over hodet med tau


Nå skal jeg innom butikken og handle med meg litt mat på vei hjem. I fikk jeg servert en helt magisk lakserett, og jeg tenkte å prøve meg på den samme selv i dag. Hvis jeg får den til å skal jeg selvfølgelig dele den med dere. Jeg fikk faktisk knipset et par bilder i går også, og oppskriften har jeg også fått. Så uansett hvordan mitt resultat blir i dag, så skal jeg love å dele den med dere slik at dere kan få teste. Noen små hint er: laks, kokosmelk, curry paste og matfløte. Høres digg ut ikke sant? 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Må faktisk si meg helt enig! Er litt deillig å trene helt selv, selv om det selvfølgelig kan være motiverende å trene med andre også 🙂 Når jeg skal løpe ute med noen, kjenner jeg at jeg bare blir stressa, fordi jeg må ta hensyn til at den andre personen vil løpe fortere eller saktere, mens når man er alene er det liksom full fokus på sin egen form og kropp!
      Ha en fin fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg