Bortskjemt bursdagsjente

For en dag dette har vært. Dagen startet med at denne nydelige buketten stod utenfor døren min. Har dere sett noe så vakkert? Jeg elsker roser, og akkurat denne typen er den fineste jeg vet! Jeg ble så utrolig glad for denne buketten som nå står å pynter opp her i leiligheten. 

Etter frokost og litt muffinsspising dro jeg avgårde for en samtale med Coach Hilde. Litt mentaltrening på bursdagen er helt perfekt. Hilde fortsetter å pushe meg fremover, og jeg føler meg så løftet og energisk når jeg har vært hos henne. Etter samatlen dro jeg for å trene med Edle. Her ventet enda flere blomster og gratulasjoner. Herligfred så stas med bursdag! Vi fikk en god styrkeøkt på rygg og biceps med følgende øvelser: 

  • Pullups med bredt grep 
  • Nedtrekk 
  • T-bar roing 
  • Facepull 
  • Omvendt flies 
  • Biceps curl med stang / hantler

 Jeg er tilbake på å dele opp kroppen i enkelte muskelgrupper nå, etter en lang periode med fullkroppstrening. Grunnen er egentlig at jeg trengte litt variasjon, og fordi jeg liker godt å trene på den måten. Jeg lager nå mitt eget opplett, og er min egen personlige trener. Økten i dag ble kanon bra, og det var deilig å kjenne ordentlig trykk på styrketrenigen igjen. 

Nå er jeg kjapt hjemmom for en dusj, før jeg skal virdere i burdagsmiddag. Enda en rosebukett hadde dukket opp mens jeg var borte, og nå føler jeg meg virkelig som verdens heldigste. Tenk så fint å ha så mange gode og omtenksomme mennesker rundt seg. Denne bursdagen har vært så fin på alle måter. I dag har jeg rett og slett blitt skjemt bort. Tusen tusen takk for alle gratulasjoner som er lagt igjen både her på bloggen og på instagram. Dere er nydelige hver og en av dere. Tusen takk! 

 

Smiiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Ah heldige deg! Faktisk veldig få som bryr seg om bursdagen min i år, selv folk jeg trodde var gode venner og det er faktisk trist. Så du må for all del ikke da dette for gitt, men det virker det ikke som du gjør! Gratulerer masse fine deg <3 🙂

    2. Fineste rosene, de hadde jeg i brudebuketten når jeg giftet meg, og som bordpynt <3 Har også samme taklampen som deg ser jeg - god smak! 😉 Gratulerer med vel overstått bursdag! 🙂

    3. Elizabeth: Åå så herlig! Det tror jeg nok jeg også ønsker i mitt eget bryllup. Vakreste rosene som finnes 🙂 Tusen takk for det, så hyggelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg