Pink party

I dag har jeg hatt familien min på besøk, og vi har kost oss så masse. Vi feiret bursdagen min (som er i morgen), og jeg disket opp med litt forskjellige godsaker. Jeg lot rosa være tema på festbordet mitt i dag, med et lite innslag av barnebursdag med små cups fyllt med skumgodteri, cupcakes, popcorn bøtter og rosa sugerør. Jeg hadde også en stor saftig eplekake som min skjønne mamma har bakt, og to store fruktfat. Vanilje is, og varme bringebær ble også servert. 



Mange av dere har etterlyst et bilde som viser hvordan det nye spisestuebordet mitt ser ut. Her får dere endelig et bilde av bordet i sin helhet. Jeg synes det er så delikat, og fint. Jeg var redd det ble for stort, men nå som det er på plass synes jeg i grunn det er helt perfekt i størrelsen. I dag satt vi fint 7 mennesker rundt dette bordet, og da hadde alle veldig godt plass. Jeg føler dette bordet passer veldig godt inn i den lyse, og luftige stilen jeg har valgt i leiligheten. Hva synes dere? 

Nå er jeg så mett at jeg nesten triller. Heldigvis er Edle på vei ned til meg nå for en liten powerwalk ute i frisk luft, det skal bli fantastisk godt kjenner jeg. Nå ser jeg at jeg nesten er for sent ute til å møte henne, så jeg får avslutte her. Ha en deilig søndagskveld dere, så snakkes vi i morgen tidlig. Er det rart at jeg gleder meg litt til det? Jeg gleder meg til å stå opp, og oppdatere bloggen. Jeg synes det er så god stemning her inne, dere er så flinke til å legge igjen kommentarer og jeg synes det er så herlig å kunne kommunisere med dere på den måten. Så takk for at dere er her, og tusen takk for at dere er aktive! 

Tenk i morgen er det bursdagen min, 26 år!! Hurra! 

 

Smiiiiil Maren


26 kommentarer
    1. Kjempe koselig ble det med spisebordet! 🙂 Jeg ble veldig fristet av de rosa delikatessene. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de rosa cupcake formene? Skal lage cupekakes til en 8 års bursdag til helgen og tenkte det ville blitt stor stas med rosa 🙂

    2. Håper du hadde en fin feiring!:) Hvor kjøpte du de fine små “koppene” viss jeg kan kalle det, som du har cupcaksene og skumgodtet i og de til popcornet?:) digget dem

    3. Heidi: Så koselig du synes det, tusen takk 😀 De er kjøpt på gave & interiørhuset i Søgne. jeg mener å ha sett dem på søstrene grene også, og slike typiske “nips og naps” butikker.

    4. Så fint du du hadde gjort det.:)Kreativt å servere skumgodteri og popcorn i små cups. Bordet var også kjempefint 🙂

    5. Det der så kjempegodt ut, og så smart med de små cupcakeformene med godis i. Du må kose deg masse på dagen din, jeg er sikker på at den blir helt super. Været her er strålende idag, med unntak av litt vind, så jeg tenkte meg på en 8km løpetid etter skolen.
      Uansett, du må kose deg masse, og husk at du er en stor inspirasjon og motivation både for meg og mange andre.

    6. Trine: Du de er super gamle stoler som mine foreldre hadde hjemme , som så min storebror hadde i leiligheten sin og som jeg nå har overtatt. De er spray lakkert hvite, de er opprinnelig knall rosa!! Haha. Kan høre med mamma hvilket merke det er. Tror det er designer stoler, men de er jo sikkert 10 år gamle.

    7. Sandra: De kjøpte jeg på Gave og interiørhuset i Søgne. Søk på den på facebook eller instagram så ser du bilder fra mye av det fine de har 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg