Ikke kun treningsklær

Gårsdagen shopping resulterte i et par nye bukser, to ny skjorter, en bluse, kjole til bryllup, en litt finere topp, og en ny genser. Flere av dere spurte om dere kunne få se innkjøpene, og at det hadde vært gøy med noe litt annerledes enn kun treningsklær.

Her ser dere gårsdagens innkjøp. Det eneste som ikke med med er bryllupskjolen, og det er fordi jeg ønsker å spare den litt. Jeg skal bruke den i et bryllup om ikke så alt for lenge, så den får dere snart se uansett. Buksene er super strechy og gode, begge fra acne. Skjorten er litt løs, og behagelig, men samtidig din. Jeg ser for meg å bruke den både til jeans med en genser over, og til litt penere. Genseren er helt basic, men med en super fin detalj i ryggen. Blusen fra H&M conscious collection synes jeg var så søt at den måtte bare bli med. 


Nå skal jeg straks ut på en liten treningstur, før jeg skal sette i gang med bakingen til bursdagsfeiringen i ettermiddag. Jeg har også et par ting jeg har glemt som må handles, takk for søndagsåpne butikker sier jeg bare. 

Har dere noen koselige planer for søndagen? 

 

Smiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Hei!
      Er på utgikk etter ny bukse, og kunne godt tenke på å kjøpe en av dine. hvor mye kostet buksene? har lite budsjett

    2. Så utrolig mye fint du har kjøpt, elsker spesielt den hvite blusen og buksene fra Acne. Jeg har lenge vurdert å invistere i disse buksene selv 🙂 Hvor mye ligger de på i pris ? Har du noen erfaringer med dem? Eventuelt, hvordan holder de seg i vask? 🙂 Håper du får en fantastisk dag videre 😀

    3. Astrid: Så koselig du synes det 🙂 Nei jeg har ingen erfaring med Acne bukser faktisk, men disse var så super strechy og gode på at jeg bare måtte ha dem. Jeg synes det er kjempe vanskelig å finne bukser, så når jeg fant en modell jeg virkelig likte så slo jeg til med to. De ligger på ca 1400kr mener jeg å huske.

    4. Så mye fint!! Er også på utkikk etter litt nytt til garderoben, men finner så og si aldri noe for tiden, hehe… Kanskje det betyr at jeg egentlig ikke har behov for så veldig mye akkurat nå 😉
      Tok meg nettopp en spontan tur ute, det ble delvis gåing og jogging 🙂 10 min etter at jeg kom inn døren begynte det å hagle noe voldsomt – så timingen var i alle fall riktig! Deilig å få bevege seg litt på søndager, særlig når det ikke er planlagt 😀 Resten av dagen skal brukes på skolearbeid, og i kveld har jeg lyst til å kose meg med en god film eller noe spennende på TV 🙂 Kanskje jeg slår til med noe ekstra godt å spise – boller eller sjokolade…Mmmm.. Kakao blir det i alle fall!
      Ha en nydelig dag!

    5. ææ, hvordan ser den genseren ut som er på øverste bilde ved siden av den blå acne buksen? 😀 så kjempe fin ut! vil see den mer 😀 😀

    6. Kom på noe du kunne skrevet om, hadde vært gøy å sett hva du har i hverdagsveska de og treningsbaggen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg