Sushi lørdag

Tusen takk for alle fine kaketips til bursdagen min. Dere er gode! Jeg tror jeg ender opp med brownies eller cupcackes. Mor og datter dagen i dag ble så koselig, og vi fikk kjøpt så mye fint. Jeg fant to (!) nye bukser, og det er helt vilt for meg som virkelig hater å kjøpe bukser. Jeg fant også en god del nytt til leiligheten, enda mer klær og en kjole til et bryllup jeg skal i til sommeren. Jeg fikk også kjøpt masse gøy stash til bursdagsfeiringen, og litt ny sminke. Jeg klarte altså målsetningen min om å ikke kjøpe noen treningsklær eller treningsrelaterte ting. Hehe. Flere av dere har spurt om jeg kan dele noen av innkjøpene mine, og det er klart jeg kan. Jeg skal knipse litt bilder av det i dagslys i morgen. Nå er lørdagskvelden kommet, og dette har jeg sett frem til. Sushikos i hyggelig selskap. Jeg elsker lørdager, og jeg elsker sushi, så det kan i grunn ikke bli bedre.



Jeg fikk sneket inn en liten kondisjonsøkt også, like før senteret stengte i dag. Jeg var litt sliten etter en dag på farten, og vurderte å droppe økten. Heldigvis har jeg noen herlige mennesker rundt meg som vet når jeg trenger å pushes, og med litt ekstra motivasjon derfra kom jeg meg avgårde. Det ble 45 svette minutter på mølla, og det sier jeg meg fornøyd med. 

Er det flere som har trent i dag? 

Jeg håper dere har en deilig helg, og nyter lørdagskvelden fullt ut. Hva liker dere best å gjøre i helgene forresten? Jeg for min del er ingen partyjente, og det handler ikke om treningen, eller at alkohol ødelegger eller noe slik. Det er rett og slett fordi det å dra ut på byen gir meg veldig lite. Da vil jeg heller være på en gøy fest sammen med masse mennesker jeg trives med og har det gøy sammen med. Jeg koser meg gjerne med både ett og to glass vin til god mat, og koser meg veldig med det, men jeg er ingen festløve akkurat. 

Hvordan er dere på dette med fest, dra ut på byen og alkohol? 

 

Smiiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Er akuratt som deg der;) syns det er mye hyggeligere å være med gode venner og spise og lage god mat, eller rett og slett ha det fint i mitt eget selskap, er viktig å kunne nyte alenetid også:)

    2. Når du løper så lenge på tredemølla hvor stor fart løper du i?:) Og jogger du hele veien eller tar du litt intervaller og litt gåing i med høy in line? 🙂

    3. Er nok som deg! Liker å drikke vin og øl til godt lag som.det heter og middag, men ingen party jente. Hater mest ffølelsen, kleinheten dagen derpå. Liker å føle meg pigg og rask!
      Kan du legge ut “morsomme “løpe økter?
      God lørdag videre.
      PS; har du samboer?
      Hilsen Anja

    4. Jeg fester når jeg vil, som stort sett vil si 2-4 ganger i året . Haha, trives best med kvelder med god mat, godteri og gode venner 😀
      Er heller ikke så glad i alkohol, så drikker sjeldent 🙂 Er fornøgd med det og er ikke pga trening 🙂

    5. Først, for en inspirasjon du er!
      Men hva gir best resultater, ved tanke på muskelvekst. Mange repitisjoner, med litt lettere vekter, eller få repitisjoner med tunge vekter.
      Til dømes hip trust, knebøy og benkpress, hvor mange repitisjoner og sett er liksom passeli? 🙂

    6. Da er vi to 👍 Jeg liker aller best i tilbringe helgene hjemme med min fantastiske kjæreste. koser oss heller noe god mat, enn å dra ut på byen. Ha en fortsatt fin helg.

    7. Det varierer veldig på meg, noen måneder kan jeg vætre ute to-tre-fire ganger, men nå er det feks over en måned siden jeg var ute sist. Men jeg pleier å kose meg de gangene jeg drar ut, da det ikke er så ofte og det er da jeg som oftest får sett de fleste av vennene mine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg