Biggest Loser – Treningscamp Marbella

Allerede etter første episode av Biggest Loser var jeg solgt! Jeg satt i sofaen hjemme i leiligheten og var helt oppslukt av det som foregikk på tvskjermen. Tårene trillet når deltagerene fortalte sine historier, hvordan selvbildet var ikke-eksisterende, hvordan de ikke kunne klare å leke med barna sine og hvordan de var redd for å kanskje ikke få oppleve å møte den store kjærligheten og få egne barn. Videre lo jeg og smilte av herlige kommentarer og go´stemningen i laget, jeg ble rørt over felleskapet, og ubeskrivelig motivert av stå-på viljen, og råskapen til deltagerene. De jobber på, og nekter å gi seg. Jeg er så imponert, og jeg blir så utrolig engasjert av alle disse herlige menneskene. 

Biggest Loser fenger meg selvfølgelig fordi dette er rett opp min gate både interessemessig, og jobbmessig, men en annen grunn til at jeg synes dette er så spennende er at jeg kjenner den ene treneren. Adrian er fantastisk, både for den han er som person, men også faglig. Han er en av de flinkeste jeg kjenner i bransjen, og virkelig en jeg ser opp til.  

Jeg blir motivert av folk som har mer erfaring enn meg, og jeg elsker å lære av de beste. Når jeg hørte at Adrian skulle arrangere en treningsreise ble jeg med ett trigget til å finne ut mer. Når jeg så hørte at han skulle ha med seg May Jorunn og Erik fra Biggest loser, klarte jeg ikke holde engasjementet tilbake. Tenk så kult å reise på tur med coach Adrian og to mennesker som har gjort en helt hinsides transformasjon med kroppen sin. Tenk å få trene med dem, lære av dem, høre dem fortelle om hvordan de har klart denne vanvittige endringen. I tilegg til Adrian og biggest loser deltagerene så kommer Merete Corneliussen. Hun er personlig trener og kommunikolog. Merete er jeg også så heldig å kjenne fra før, og dette er virkelig en inspirerende og dyktig dame. Hun vil bidra med mental trening og foredrag. 

Nå har du muligheten til å lære gode mat- og treningsrutiner på den spanske solkysten. Du vil få muligheten til å starte eller fortsette på en endring i kropp og hode, der resultatet blir forbedret helse og selvfølelse. Det er veldig viktig å presisere at dette er en treningscamp for alle! Mangler du motivasjon og trenger en kickstart til å virkelig ta steget så er dette perfekt for deg, men samtidig er dette helt supert for deg som allerede har trent en god stund men likevel har resultatene uteblitt. Treningen og kostholdet vil bli individualisert og tilpasset slik at det passer akkurat deg, og dine målsetninger. 

Dette synes jeg bare høres så sinnsykt gøy ut at jeg måtte dele det med dere. Datoen er 15 til 23 juni, og fristen for å melde seg på er satt til 30 april. Det koster ingenting å klikke seg inn HER å lese litt mer om denne turen. Du finner alt du trenger å vite, og alle detaljene rundt turen på Optimal trener sine hjemmesider, eller på facebook siden. 

Jeg har også en fin liten rabattkode på lur. Hvis du ønsker å få koden sender du meg bare en mail på [email protected]

 

Smiiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Høres utrolig spennende ut, nettopp dette er mitt interesseområde også! Skal du være med selv? 🙂 Var dessverre litt dyrt for en fattig student :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg