Tilbake til hverdagen

God morgen hjerter. Her sitter jeg med havregrøten min, og tenker at havregrøt aldri har smakt så godt. Etter flere gode, lange påskefrokoster, så var det litt godt å komme hjem til havregryn igjen. Grøten lager jeg enkelt med havregryn, melk, vaniljeproteinpulver, litt sukrin og et dryss kanel. Mmmm. Tenk at noe så enkelt, og hverdagslig kan smake så godt. 


Jeg lovet dere å titte innom igjen i går kveld for å dele styrkeøkten min, og gi litt treningsinspirasjon. Tiden løp i fra meg, og sosial hygge ble priorotert over blogging. Nå er hverdagen straks igang igjen og jeg går tilbake til vanlige rutiner, både med bloggingen og treningen. Jeg gleder meg faktisk litt. Det har vært godt med fri, med det er sannelig godt med hverdagsliv og rutiner også. Gårsdagens økt ble en lett gjennomkjøring, egentlig mest bare for å komme i gang igjen. 

Jeg kjørte følgende øvelser: 

  • Markøft 5×4 
  • Benkpress 4×3
  • Chins 5×5
  • Sittende roing 8×3
  • Skulderpress 8×3

 

I dag har jeg avtalt en treningsøkt sammen med en god venninne, og det gleder jeg meg til. Det var fint lite energi i gårsdagens økt, så jeg satser på adet hjelper å være to om det. Jeg gleder meg til å trene sammen med Edle igjen, vi får alltid gode økter sammen, og viktigst av alt – vi har det alltid utrolig gøy. 

Er det flere som har kommet hjem fra påskeferie, og er klare for å kick starte hverdagen igjen? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. God morgen – godt at det snart er hverdag igjen – jeg har vært syk nesten hele påsken og gleder meg bare til å bli frisk, og kan starte med “hverdagsrutinene”

    2. Så herlig! 🙂
      Synes det er en smule leit at ferien er over jeg da.. Men kan være at det er fordi jeg har treningsforbud på grunn av kyssesyken og ikke får vært så aktiv som jeg ønsker, dog lite energi.. Men det er jo selvfølgelig bare å gjøre det beste ut av det og telle ned dager til jeg drar til Afrika i mai 😀
      Ha en flott dag, fineste <3

    3. Vi er to som deler gleden over å komme litt tilbake til hverdagen- ferie er nydelig, men blir godt å komme tilbake i rutiner 🙂
      Hvordan gjør du det med proteinpulver i grøten? Har du det bare oppi, blander du ut først, har du det i på slutten? Har veldig lyst til å teste ut havregrøt med proteinpulver i.
      Ha en fortsatt strålende dag!

    4. Hei! Den havregrøten din ser så god ut! Kunne du lagt ut oppskriften, hvis du har en? Lurer nemlig på hvordan du får slik konsistens 🙂 Jeg får nemlig ikke til slik kladdete/tørr konsistens (hørtes feil ut, men det er positivt ment!), men har så lyst til å prøve! Nam!
      Klem <3

    5. Johanne: Den blir slik når jeg lager den i mikroen, med litt lite væske (melk/vann). Men samtidig må det en del vann til for grynene trekker til seg mye væske. Du må bare prøve deg litt frem med ulike mengder og vips treffer du og da vet du hvor mye som skal til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg