Påskefrokost

God morgen fra påskefrokosten på hytta. Vi er tidlig oppe, og sitter å nyter synet av sola som står opp over fjellene. Det ser ut til å bli enda en fantastisk dag her oppe, og jeg fryder meg over at vi er så heldige med været denne påsken. Jeg ville bare titte innom for å si god morgen, og ønske dere en fin langfredag. Nå skal frokosten nytes, og forhåpentligvis en skitur.

Min skjønne mamma er blitt syk her oppe på fjellet, så blir ikke hun bedre er det fare for at vi må dra hjemover allerede i morgen tidlig, eller kanskje allerede i kveld. Det er ikke bare bare med disse helligdagene, stengte apotekter og hyttegrend uten legevakt. Jeg krysser fingrene for at vi klarer å løse dette, og at hun kan få den medisinen hun trenger. 

I dag kommer flere av mine venner til fjells, og gjett om jeg gleder meg. Påske på fjellet er så herlig, og jeg synes dagene går så alt for fort. Nå er det bare å nyte det som er igjen av påsken, og de siste solstrålene. Jeg krysser fingrene for at vi får bli en dag eller to til her oppe. Jeg føler meg ikke helt ferdig med påskefjellet enda kjenner jeg. 

 Hva er deres planer i dag? 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. God morgen! Ser ut som om dere har en fin påskemorgen 🙂 Utrolig dumt at moren din har blitt sykt, men dere får krysse fingrene for at det ordner seg, slik at dere kan nyte hyttelivet en stund til. // Jeg har lenge tenkt på å skrive til deg fordi jeg har lyst til å fortelle deg at jeg synes du er en veldig god rollemodell og en stor inspirasjon. Jeg har slitt med anoreksi i flere år, og legger nok derfor ekstra merke til hvilke signaler bloggere/nettartikler sender ut når det kommer til kropp/kosthold/trening og fokus på dette. Jeg er nå på bedringens vei, men har sluttet å lese så og si alle blogger om disse temaene. Utenom din, som du kanskje skjønner. Jeg er så glad for at du viser meg (og alle andre) at det går an å ha en god balanse når det kommer til trening og mat. Målet mitt er å en dag få til dette selv, og du inspirerer meg til det. Jeg har så vidt kommet i gang med veldig lett trening igjen, men må vente noen måneder til før jeg kan begynne “ordentlig.” I mellomtiden skal jeg prøve å fortsette og holde riktig fokus, og glede meg til å begynne å være mer aktiv igjen – denne gangen av riktige grunner. Jeg har så utrolig lyst til å oppleve den gleden ved trening som du snakker om så ofte! Tusen takk for at du er en så stor inspirasjon. Ha en kjempefin påskeferie videre!

    2. God bedring til moren din 🙂 Jeg lurte på om du kan fortelle litt mer om hva løpeprosjektet ditt egentlig går ut på? Ble så nysgjerrig 🙂

    3. Huff, så leit med moren din! Satser på at dere får noen dager til sammen 🙂
      Her er det litt overskyet, men solen skal komme. Da blir det en skitur i fjellløypa og det gledes <3 Nyt påskefjellet! Hverdagen venter tidsnok..

    4. Jeg er på dag 2 av 4 hjemme hos mamma, storebroren min og verdens fineste pus.
      Her blir det full avslapping med masse te, kaffe og koseing med pusen. I tillegg skal jeg lese og slappe av, og senere i dag skal jeg gå en tur med mamma.
      God bedring til mammaen din. Jeg håper dere slipper å dra hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg