Guilty pleasure

Min blogg handler i all hovedsak om sunn mat, trening og inspirasjon til økt livskvalitet gjennom treningsglede og en mer aktiv og sunn livsstil. For meg handler livskvalitet vel så mye om kos, og sosial hygge som sunn mat og trening. Jeg er bevisst balansen mellom det sunne og mindre sunne, mellom trening og hvile, og jeg har det definitivt best når jeg kan få litt av begge deler. Jeg spiser i all hovedsak sunt, men jeg vet å kose meg også.

Vi har alle en såkalt Guilty pleasure. Den ene tingen (eller flere) som vi bare ikke klarer å begrense oss på. For min del er kokosboller definitivt på den listen. Kan dere tenke dere noe bedre enn ferske kokosboller? I dag har jeg handlet inn to ulike typer, og gjett om denne frøkna skal kose seg med kokosboller på hytta i påsken. Hurra! 



Når vi snakker om godsaker så kan jeg jo gjerne ta min optimale kose-liste. Dette er treningsbloggeren sin altså, deler usunne avhengigheter og godteri i lange baner. Haha. Her kommer mine favoritter i tilegg til kokosbollene: 

  • Yoghurtnøtter
  • Candyking smågodt 
  • Dream is / ben & Jerrys 
  • Ferske bakevarer
  • Sørlands chips

 Nå er jeg så spent på å høre godislisten deres. Hva er det desidert beste du vet? Hva er din guilty pleasure? 

 

Smiiiil Maren


29 kommentarer
    1. Min er helt klart is, men jeg sier ikke nei takk til sjokolade heller. Men prøver å lage disse tingene selv for at det skal bli sunnere…og hjemmelaget smaker som regel best også 🙂

    2. Min må nok klart være
      – Ben and Jerry’s iskrem (mest med smaken Peanut Butter Cups)
      – Sjokolade
      – Chocolate Chip Cookies og kjeks
      – Ferske bakevarer (mest ferske kanelboller)
      – Frosne bananis med sjokoladetrekk
      Men å noen av disse tingene hjemmelaget smaker best også:)

    3. Her er mine🙈:
      Yoghurtnøtter
      Marsipan
      Candy King
      Pasteis de Nata
      Kinder sjokolade
      (Lista er egentlig myyye lengere, haha😂)

    4. Mine guilty pleasures er definitivt candy king snop og ben & jerry’s! I tillegg til din liste har jeg også Smash og alle typer Freia sjokolade hehe! Herlig at du deler Maren – stå på! 🙂

    5. Min er helt klart ferske bakevarer rett fra bakeren.
      Også er det jo alltid godt med smågodt, mmmh
      Håper du får en fin tur opp til hytta!
      Klem

    6. Absolutt favoritter:
      – japp sjokolade
      – candy king smågodt (spesielt sjokoladen)
      – lefsegodt fra Bjørken
      – polly peanøtter med sjokolade
      – inspira is med kjeksdeig og sjokolade
      Jeg er over gjennomsnittet glad i sjokolade..
      God påske!

    7. Mine favoritter er
      – Japp, snickers, twix.. og egentlig all annen sjokolade
      – Alle slags nøtter
      – Brownies og visse andre bakevarer
      – Tripple royal is
      Liker ikke smågodis… ikke gjort på noen år 😮

    8. Yoghurtnøtter er en varig favoritt 😀 jeg lurte forresten på hvordan du kombinerer løpe- og styrketreningen? Kanskje du kunne laget et eget innlegg om dette? Planlegger selv å begynne å trene til halvmaraton i høst, men vil ikke gi slipp på all styrketreningen. Likevel leser jeg mange steder at det ene ødelegger for det andre, og at man ikke kan forvente å forbedre seg på begge deler samtidig. Likevel ser det ut som at du får det fint til, så det hadde vært fint med litt tips!:) f.eks hvor mange sett og repetisjoner det er lurt å ta i styrkeøvelser, for å bli bedre på løping. Dette ble en veldig lang kommentar, men håper du kanskje kan tenke på det! Du er en stor inspirasjon 🙂

    9. Åå, nam!<3
      Mine er:
      -sjokolade
      -sjokolademelk
      -surt smågodt
      -chocolate chip cookie is
      -ferske bakevarer/kaker, spesielt kanelsnurrer, skolebrød, brownies, chocolate chip cookies osv
      -marsipan

    10. Definitivt sjokolade! Men også Candy King, is (Ben & Jerry’s!), naturgodis og ferske bakevarer. Er litt svak for søte ting kan du si 🙂

    11. Ben and Jerry ofc
      Sjokolade, spesielt de man kjøper ved smågodt avdelingen
      Candy king smågodt
      Sjokoladetrekket paranøtter
      Litago sjokolademelk

    12. Yoghurt cashewnøtter
      Ferske kanelboller
      Brownies
      Oreokake
      Pavlova kake
      Smågodt
      Guuuri jeg elsker altfor mye usunt <33

    13. -Gjærbakst som en god nr1 😀
      -candy king smågodt
      -sjokkomelk/iskaffe
      -yoghurtnøtter/sjokkonøtter
      -hobby 😀

    14. Min liste er relativt lik som din, heheh
      – Yoghurt nøtter
      – Ben & Jerrys
      – Hvetebakst <333
      - Lakris
      - Alt som har med sjokolade å gjøre
      Forresten, jeg lurer litt på det samme som Andrea over her. Synes det er ganske vanskelig å finne balansen mellom løping og styrketrening. Nesten alle de som kun trener styrke sier jo at de ikke trener kondisjonstrening fordi det ødelegger for styrketreninga, bryter ned muskler etcetc... Men jeg er så innmari glad i å løpe fordi det gir meg så utrolig mye! Samtidig så er jeg også veldig opptatt av styrketrening og vedlikeholde musklene mine. Har fått et inntrykk av at du liker begge deler, så hadde vært fint om du kanskje kunne skrevet et innlegg om dette 🙂

    15. – kanelboller (aller helst mamma sine)
      – popcorn
      – smågodt, gjerne sjokoladetrukket bringebærgelè
      – mørk sjokolade
      – nøtter i alle former og varianter
      – is, foretrekker Dream eller Ben&Jerry`s

    16. Min “guilty pleasure” liste:
      – Skoleboller (helst mamma sine hjemmebakte)
      – sjokolade fra freia
      – riskaker
      – Is
      – gjærbakst, dvs. boller, kanelsnurrer osv.

    17. Gjærbakst (særlig kanelsnurrer og rosinboller!)
      Rosiner
      Yoghurtnøtter
      Sjokolade (helst helt ren, enten melkesjokolade eller stratos mmm..<3 og KINDERMAXI)
      Vaniljefudge
      Marsipankake og blåbærkake
      ooog favoritten: VAFFLER. ah, kunne levd på vaffler med myye smør syltetøy og brunost <3
      Morsomt innlegg! Elsker å lese om andres guilty pleasures 😀

    18. Anonym: Jeg fikk det store påskeegget som ble vist på bloggen for et par dager siden, det inneholdt en gigantisk pose med candyking (vist på bloggen i dagen innlegg for ca 2 minutter siden) og 12 questbarer. Jeg har også fått et påskeegg med masse masse kvikk lunsj og to appelsiner. Nå er jeg på fjellet, og skal selvfølgelig dele godtsakene som lurer seg frem her oppe også hvis det er ønskelig 🙂

    19. Is er virkelig nr.1 på min liste. Får jeg en 2 liters boks spiser jeg det, haha! Ellers er youghurtnøtter, sjokolade og boller/vafler også favoritter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg