Påskeferie og ull-favoritt

Ullundetøyet er på, og jeg er klar for 10 deilige dager med påskeferie. I hele dag har jeg surret rundt i leiligheten iført ullundertøy, og bare gått å gledet meg til avreise. Jeg drar ikke før tirsdag, men det er viktig å komme i den rette stemningen. *ler*. Jeg er så klar for fjellet, hytta, skiturer, kortspill, god mat, familiekos, påskegodteri, lese bøker, badstue og avslappning. Livet på hytta er så godt, og jeg teller ned dagene. Enn så lenge koser jeg meg veldig her hjemme også, med knall gule tulipaner, kvikk lunsj, påskeegg, solo og appelsiner. 

Sponset ullundertøy fra Helly Hansen


Har dere sett et så stort påskeegg? Jeg fikk dette i gave og det inneholdt alle mine favoritter. En gigantisk pose candyking, og en hel haug av questbarer i ulike smaker. Det er så koselig med gaver fra folk som kjenner deg og fine favoritter. I dag har jeg laget sunn påskemarsipan, og jeg er helt overrasket over hvor lett det var. Jeg deler oppskriften med dere i løpet av morgendagen. Dere får en liten sniktitt på dem på bildet under. 


Nå er jeg spent på å høre hva påskeplanene deres er. Blir det hyttetur, eller bypåske? Jeg er også litt spent på hva deres favoritt aktivitet er når dere er på hytte tur, har dere noe favoritt spill eller kanskje en god bok å anbefale? Kom med det dere, jeg blir så glad når vi kan dele litt tips med hverandre. 

Jeg har et supert tips til dere. Akkurat nå får dere 50% rabatt på alle hansker og alt Ull hos 3t-shop. Det betyr at dere kan få det ull settet jeg har på meg på bildene til 50% rabatt. Det må jo være tidenes påsketips! 

 

Smiiiiil Maren


17 kommentarer
    1. God påske, fine Maren <3
      Jeg drar hjem til familien min på tirsdag og skal være der til mandag. Er omtrent som å være på hytta da jeg er oppvokst på et skisted omtrent på fjellet.. Så håper jeg får kommet meg helt opp på fjellet i skiløypene (tross for at jeg har kyssesyken), ellers blir det lesing, avslapning og altfor mye god mat og påskeegg, tenker jeg 🙂 Jeg skal også tilbringe kvalitetstid med bestevenninnen min <3
      Klem og nyt påsken <3

    2. God påske!! Det blir hytte påske for meg, men en litt annerledes en. Uten ski. Opererte foten min for en uke siden, så må holde meg i ro i to uker til. Men hyttetur blir det med familien, bøker, spill og god mat. Anbefaler virkelig spillet Bezzerwizzer. Et veldig gøy og fint spill.
      Er ganske så rastløs, er vant til å trene 5 ganger i uken, så dette tærer på. Klarer ikke helt å slappe av lenger, er lei, men får til litt styrke øvelser på gulvet da. Så gleder jeg meg til senere og vår og trenings inspirasjonen har ihvertfall aldri vært bedre. Nå kan jeg snart endelig løpe og gå uten å ha vondt.
      Ha en fantastisk ferie, kos deg. Hilsen Anja

    3. Det blir bypåske i Sandefjord for meg! Etter 10 timer kjøretur i morgen 😉 Gleder meg til å være sammen med familie og venner!
      Av spill er jeg veldig glad i Alias eller Fantasi, perfekt på hyttetur, ja ellers også egentlig 😉

    4. God påske til deg og dine 🙂
      Har et par spørsmål ang AFPT! 🙂
      Hvor i Oslo ligger undervisningslokalene til AFPT?
      Gir du fortsatt ut rabatter?
      Er du fornøyd med opplegget dems?

    5. Det blir hyttepåske som det har vært i alle mine 26 år! Alltid like kos! Ski, turer til fots, spill med familien, krim i solveggen. Morsomme spill er gruble, a til å, ryktet går. Hvis du liker krim er bøkene til Jussi Adler Olsen å anbefale, eller så har du jo Unni Lindell, krimdronninga. God påske☺️

    6. Anonym: Det vet jeg faktisk ikke, men det står garantert på nettsidene deres. Jeg har rabattkode ja: ME-1-15 (gjelder kun ut mars, må ha en ny kode fom april) Ja utrolig fornøyd, skulle ønske jeg kunne ta hele utdannelsen en gang til! Så vanvittig spennende, inspirerende og lærerikt! Anbefales på det varmeste:)

    7. Hyttepåske høres kjempekoselig ut.
      Jeg skal jobbe i morgen, mandag-onsdag. Så hopper jeg på Hurtigruten hjem til foreldrene (19 timers tur). Da blir det full avslapping, mammas mat, lesing, kos med katten og en del turer i noen få dager.
      Ha en kjempegod påske Maren.

    8. Flotters, tusen takk! 😀
      Hvor var det du var da du tok din utdannelse?
      Hvor mye rabatt er det snakk om? 🙂

    9. God påske, Maren 🙂
      Jeg pleier å dra på hytta i påsken, men i år blir det en uke i Italia. Har to dager påskeferie her hjemme først så de skal jeg nyte med solo, kvikk lunsj og en fjelltur i forhåpentligvis fint påskevær.
      Kan anbefale boken Klokkemakeren av Gert Nygårdshaug

    10. Vil anbefale spillet Ryktet går. Et morsomt spill som skaper mye latter 🙂
      Vet at flere av de gode nordiske krimforfatterne har kommet med nytt i det siste, hvis du liker den sjangeren. I et annet innlegg kom det opp tips om boka “Bli best med mental trening” av Erik Bertrand Larssen. En ganske interessant bok, med endel gode innfallsvinkler og måter å tenke på. Tok med meg endel nyttig derfra.
      Ønsker deg en riktig god påske! Kos deg på hyttetur med familien 🙂

    11. God påske! 🙂
      Et tips til et morsomt kortspill for hele familien/gjengen er spardame, her kicker hvertfall konkurranse innstinktet inn hos oss når vi finner frem kortstokken.
      Her blir det ferie hjemme, med litt jobbing, men det gjør ingenting, for bor i Trysil, så er mange muligheter! 😀

    12. Så koselig:) Jeg skal være hjemme på gården i Numedal, perfekt blanding av hjemme og kort vei til fjells. Hvor har dere hytte?
      God Påske🐣❄️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg