Søndagsmodus

“You can´t buy happiness, but you can buy AppleTv – and that´s kind of the same thing”

Jeg har altså gått til innkjøp av AppleTv, og i skrivende stund ligger jeg langflat på sofaen med netflix på tven. For meg som alltid har sett serier på macen, er dette en helt ny verden. Jeg elsker min lille epletv, og kan virkelig ikke fatte at jeg ikke har kjøpt meg det før. Yoghurtnøtter, sjokoladenøtter og serier på storskjermen. Jeg elsker søndager!


I dag har jeg hatt noen fine timer sammen med mammaen min på hennes kjøkken. Vi har bakt og kokkelert frem noen deilige retter, som selvfølgelig blir delt med dere i løpet av uken. Gled dere til oppskrift på innebakt pizza, pizzahorn eller Calzone som de også gjerne kalles. Vi lagde også opp en gigantisk porsjon med hjemmelagde knekkebrød. Sistnevnte har jeg delt før, men den oppskriften er bare så genial, at jeg synes det passet å dele den igjen. Her har dere en liten sniktitt på innebakt pizza, så det ikke fristende ut? Oppskriften kommer veldig snart!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for at dette skulle bli tidenes slappeste søndag, men plutselig, med magen stappfull av pizza, fant vi ut at vi skulle ta en liten treningsøkt. Mamma og meg svettet oss gjennom 45 gode minutter på mølla, og i dag er jeg faktisk ordentlig stolt av innsatsen vår. Vi gulpet pizza begge to der vi stampet i vei, men vi gav oss ikke, og jeg skal love dere at det var to fornøyde damer som trippet ut av gymmet etterpå. 

Hva har dere gjort denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. I likhet med deg så elsker jeg yoghurtnøtter men er så redd for å spise det… så mange som sier at det er usunt…Jeg har alltid tenkt at det er sunt siden det er “yoghurt” nøtter, men det er mange som sier at det som faktisk skal være yoghurt er hvit sjokolade… så hva er egentlig sant? og er yoghurtnøttene egentlig sunne eller?:)

    2. Hanne: Da må jeg nesten lese meg litt opp og sette meg inn i den aktuelle artikkelen. Har ikke lest den nei. Men det kan faktisk stemme. Det er derfor det er fint å kose seg med godteri kun i helgene eller spesielle anledninger, og ikke i hverdagen 🙂 Det er ikke farlig det man bare gjør av og til, det er det du gjør hver dag som har noe å si 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg