Let´s go for a run

God søndagsmorgen. Er det en god morgen? Her startet dagen med en stor kopp kaffe, og en lett frokost. Jeg hadde planlagt en rolig joggetur på morgenen og valgte derfor en lett frokost. Jeg måtte ha litt energi før turen, men samtidig ville jeg ikke spise for mye i frykt for å få sting / hold. I dag ble det en smoothie laget på frossen mango, gresk yoghurt, kokosmelk, litt appelsinjuice og en halv banan. Friskt, enkelt og godt. 

Klærne er sponset

I dag følte jeg meg litt ekstra fresh på joggetur, jeg har nemlig helt nye løpeklær. Min sponsor Proteinfabrikken har et stort  utvalg av 2XU klær, og jeg har sikret meg noen godbiter. Jeg har elsket 2XU siden jeg oppdaget x-tightsen for første gang. Jeg liker spesielt godt den lilla genseren, med gule detlajer som dere ser på bildet over. Den svarte boblevesten er også en favoritt. Boblevesten er så genial til denne årstiden vi går inn i nå. Jeg bruker den på gåtur, joggetur, til/fra trening, og ellers som en fritids “jakke”. Dame kolleksjonen fra 2XU er så feminin og delikat, de har virkelig forstått dette med søm, passform og snitt. Jeg elsker fargevalgene og spesielt de små detlajene med glidelåsen og sømmen ytterst på ermene. 

Har dere noen spennende planer for søndagen? 

Her blir det litt jobbing, og middag med familien senere når de kommer ned fra fjellet. Jeg er rimelig misunnelig på dem som har hatt en fantastisk helg på fjellet, jeg hadde ikke muligheten til å bli med denne helgen. Heldigvis er det ikke lenge til påske, og da skal jeg tilbringe en hel uke på hytta. Det skal bli så godt!

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg