Sosialt påfyll

Åå som jeg har kost meg i dag, jeg smiler enda her jeg sitter. Jeg har vært på venninnedate med verdens skjønneste jente og kost meg så mye. Dette var etterlengtet påfyll, og det minnet meg på hvor viktig det er med vennskap, sørge for å få sosialt påfyll og ta vare på det sosiale livet så vell som livet på treningsenteret. Det er helt topp å trene, spiste sunt og være strukturert, men det betyr virkelig ingenting om du ikke har mennesker rundt deg, venner, familie, folk som bryr seg, som betyr noe for deg og som du betyr noe for. I dag fikk jeg mange gode timer med sosialt påfyll, og jeg føler meg så heldig som har så mange fine mennesker rundt meg. 


Vi ruslet rundt i sentrum, og handlet litt diverse, før vi satt oss ned på en utrolig koselig cafe. For dere som er fra Kristiansand, så er dette det nye Dampen bakeriet i markens. For et koselig sted, med masse sjarm og en lun fin stemning. Vi koste oss med kaffe latte, chai latte og spelt sandwich med kylling. Helt nydelig! 



Jeg håper dere nyter en deilig fredagskveld, og koser dere ordentlig. Her er det taco på bordet, The voice på tv, og fredags-snacks i skålene. Fredag akkurat slik det bør være i mine øyne. Nyt kvelden kjære dere, og titt gjerne innom igjen i morgen. Jeg planlegger nemlig å prøve meg på sunne vaffler, og oppskriften deles selvfølgelig med dere. 

 

Smiiiiil Maren


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg