Rooftop workout

I dag har det vært et helt magisk vær i Kristiansand, og jeg kjenner at jeg får så mye energi av sol og varme temperaturer. Jeg la ut på tur rundt odderøya, og tok meg god tid på turen. Jeg koste meg i sola, og brukte nesten 1,5 timer på turen som vanligvis tar i underkant av en time. Det var så idyllisk og fint! Jeg møtte flere hyggelige mennesker på turen, blandt annet flere av dere lesere. Det er så fantastisk koselig når dere hilser og forteller at dere leser bloggen. Så til dere jeg traff i dag, takk for at dere sa hei og takk for koselig prat. 

Planen min i dag var en styrkeøkt inne på treningsenteret, men i dette været så fristet det veldig lite. Så jeg byttet ut dagens styrketrening med en liten økt på takterrassen min. Jeg kjørte diverse pushups varianter, bulgarsk utfall, hopp opp på benk, og selvfølgelig litt ulike turn og yoga inspirerte øvelser. Ingen treningsøkt uten litt lek og morro. Benkene på takterassen har høye vegger, og det skjermer veldig godt for vinden. Jeg hadde det derfor lunt og fint mens jeg kjørte øvelsene. For en magisk dag, dager som dette lever jeg lenge på! 

Ser det ikke idyllisk ut? Jeg kunne gjerne gjennomført alle mine økter på denne måten, det gir så enormt med energi og glede. Jeg føler likevell at jeg må ha noen økter inne på treningsenteret med vektene mine også, men det blir garantert flere treningsøkter på takterrassen fremover. 

Det ser ut som solen har strålt over hele landet i dag. Er dere flere som har kost seg i det fine været? 

 

Smiiiil Maren


11 kommentarer
    1. For en kroppsbeherskelse – så “misunnelig” 😀 og veldig imponert
      Flotte bildet – inspirerende – i nydelig vær og omgivelser.

    2. Så deilig det så ut!
      Ser deg ganske ofte, men vet liksom ikke hvordan jeg skal prate til deg..
      Håper du får en fin kveld og sover godt!
      Stoor klem

    3. Helene: Skjønne deg, smil litt ekstra neste gang du. Det er ikke alltid så lett å snakke til noen man ikke kjenner. Men et ekstra lite smil er det koseligste jeg kan tenke meg:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg