Proteinkaffe med sjokolade

God mandag dere. Min mandagen startet rundt klokken 06, og jeg er ikke alltid klar for frokost så tidlig på morgenen. Løsningen ble da en god proteinkaffe. Jeg lagde dette så mye før, men nå har det gått litt i glemmeboken. Jeg skal definitivt ta proteinkaffen tilbake, den smaker jo helt himmelsk. Det er i tillegg en super måte å få i seg proteiner, samtidig som man får en liten oppkvikker. 

Du trenger:

  • Kaffe 
  • Melk / kokosmelk
  • Stevia dråper 

Lag kaffen din som vanlig, fyll ca halve koppen – eller i mitt tilfelle glasset, med kaffe. Jeg lagde min med en nespressokapsel. Lag en proteinshake ved å ta ca 15g proteinpulver med sjokoladesmak og 4 dråper stevia vanilje. Tilsett ca 1,5 dl melk eller kokosmelk og rist godt. jeg brukte kokosmelk i dag, og det smakte helt himmelsk. Vanligvis bruker jeg vanlig melk, og det smaker også super godt. Hell skaen over kaffen og rør rundt. Dersom det er plass kan du gjerne tilsette litt kokende vann, slik at kaffen ikke blir kald så fort. 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg