Maren tester: Freddy Jeans

Når Freddy buksene først kom på markedet ble de raskt en stor favoritt hos mange jenter, spesielt for jenter som trener styrke. Det er et kjent “problem” at det er vanskelig å finne bukser som passer når lårene er runde og muskuløse, rumpen krever sin plass, og overhode ikke matcher livvidden. Jeg vil tro det er flere jenter som kan kjenne seg igjen i dette. Jeg har så mange ganger funnet den perfekte jeans, så prøver jeg den på, og den sitter bra rundt lårene, men er alt for stor i livet. Hvis jeg går for en størrelse som passer i livet, så skal jeg love deg at jeg ikke får den over knærne en gang. Så hva gjør man da? Jo det skal jeg fortelle deg – du prøver en Freddy WR.UP bukse.

I samarbeid med Proteinfabrikken

Dette er en tights i denim stoff som ser ut som en jeans, og føles som en joggebukse. Er det mulig da? Ja det er det faktisk! Den er så myk og så behagelig. Den strammer ingen steder, men sitter likevel godt på. Hemmeligheten er en liten linje med gummi på innsiden som holder buksen perfekt på plass. Sømmene i Freddy buksene er meget smart lagt. Man får på en måten en liten “løfte effekt” som absolutt er positiv for baken. Buksen finnes i tre ulie modeller, og i flere ulike farger. Hele utvalget finner dere hos Proteinfabrikken.

Jeg bestillte hjem Basic denim og Skinny fit i svart. Jeg liker begge utrolig godt, men basic denim har uten tvil blitt favoritten. Jeg kan bruke den som en helt vanlig bukse, og den sitter fint rundt lårene, den sitter bra over rumpen og den er ikke for stor i livet. Jeg har forelsket meg helt i min Freddy, og kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg ikke bestillte denne denim varianten hjem for lenge siden.

Nå er jeg spent på å høre deres mening om buksene. Hva synes dere?  

 

Smiiiiiil Maren


27 kommentarer
    1. Uææ…pass opp for at ikke nye jeans og bukser farger av på den fine lyse sofaen din..😯 hvordan er de i størrelse disse jeansene?

    2. Anonym: Takk for advarsel:) Gikk med dem i hele går og det gikk helt fint. Tips: vask dem en gang og overflødig farge går av. (PS: ikke over 40grader – jeg vasker dem på 30) Jeg har den i str: M

    3. Medisinstudent: haha, det har jeg nok av for å si det sånn!! Både legger, lår og rumpe :-/ Huff, jaja, man får gjøre det beste ut av det man har og forsøke å ikke være så selvkritisk hele tiden:)

    4. Har en i svart selv. Men de er jo helt latterlig dyre!
      Kan jeg spørre hvor genseren din er fra? Den var veldig fin 🙂

    5. beklager om dette er slemt, men har du mye myskler i bena? Kan tenke meg til at fett% din er ganske lav, så bena har vel ikke så mye fett? eller?

    6. Anonym: Vet ikke helt om jeg skjønner hva du vil frem til? Om jeg har mye fett på bena? Jeg måler ikke fettprosent, så jeg vet ikke hvor mye fett det er på dem, og helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg har sterke ben som lett kan løpe en mil, de kan løfte tungt i ulike styrkeøvelser og de er med på alle akrobatiske morsomheter jeg foretar meg. Så om de består av muskler eller fett er samma for meg – de funker, de er sterke og det er i grunn alt som betyr noe!

    7. Jeg har de samme buksene, og elsker dem! Men jeg fikk hull i skrittet på begge to, og de er ikke lette å fikse :s

    8. Den satt jo som et skudd! 😀 er den lav i livet synes du, sånn at man føler at man stadig vil heise den opp? 🙂

    9. Har hørt at de buksene gir cameltoe? heheh.. Eller, hva sier du? Mange sier den ser bra ut bakfra, men ikke foran :p Men nå har ikke jeg sett noen med de dongeritypene da.. De så hvertfall bra ut på deg 🙂

    10. Du har dødsbra lår, rumpe og legger! Absolutt ikke et gram for mye av noe på deg. Glad for å lese at du har en kropp du er stolt av, uansett om det er muskler eller fett du har mest av på beina (for meg ser det ut som en perfekt mix). Takk for at du er et megabra forbilde for sunne treningsjenter 🙂

    11. De er utrolig gode å ha på! Men jeg har fått hull i begge jeg har kjøpt… Veldig kjedelig når de koster såpass mye penger :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg