Blåbær Smoothie

God morgen dere. Jeg er straks på vei ut døren for et par deilige timer hos NIMUE HUD. Jeg har time så tidlig som 09, og derfor måtte frokosten gå litt kjapt i dag. Løsningen ble da blåbær smoothie med kokosmelk, jordbær og mandler. 


Smoothien inneholder frosne blåbær, to yoplait 0,0% blåbær yoghurt, litt kokosmelk og sukrin. Et lite minutt i blenderen, og vips har du en super god frokost i en fei. Tilsett litt vann underveis hvis det trengs for å få en fin smoothie konsistens som kan drikkes med sugerør. Jeg tok smoothien over i et av mine favoritt glass. Dette glasset er også utrolig praktisk, for jeg kan nemlig ta det med meg, og drikke smoothien på vei til avtalen min hos Nimue. Mange av dere spør om disse glassene og jeg vet at de selges ulike steder rundt om i Norge, men jeg har altså kjøpt mine på en butikk her i Kristiansand som heter Hansen & Co. Du finner nettbutikken deres HER. (Glassene er ikke sponset, men det er da lov å dele linker og tips likevel)


Nå må jeg løpe for å rekke avtalen min her. Stikk gjerne innom igjen senere, det kommer nemlig en oppdatering med en spennende nyhet litt senere i dag. Ha en deilig fredag så lenge.

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer

Siste innlegg