Monkeys on speed

For en deilig dag dette har vært. Jeg kan virkelig bli vant til å ha fri altså, men samtidig så tror jeg kanskje ikke man setter like stor pris på det dersom man hadde hatt fri hver dag. Jeg har brukt dagen til en lang god tur ute i skogen, etterfulgt av litt streching, tøy og bøy i stua. Etter en natt med masse søvn er energinivået på topp, og det føles bare så deilig.

I ettermiddag hadde jeg avtalt en time med en av kundene mine, som også er blitt en god venninne. Like før vi startet økten så utfordret hun meg på at jeg skulle joine henne, istede for å være PTen hennes. Jeg hadde spist masse mat likefør, og var så mett. Det fristet minimalt å trene akkurat da, men jeg lot meg til slutt overtale og det er jeg ekstremt glad for nå. Det ble en power økt uten like, og jeg må le høyt når jeg tenker på hvordan vi hoppet rundt som to apekatter på speed. Fy søren så gøy jeg har det med den jenta der! 

Dagens økt så slik ut: 

  • Markløft 5×3
  • Benkpress 4×3
  • Strakmark 8×3
  • Chins 5×5
  • Roing i slynge 10×3
  • Skulderpress med hantler 10×3

 


Tights Reebok og genser Helly Hansen. Begge fra 3t-shop

I kveld er det middag hos storebror, svigerinne og lille niese. Jeg storkoser meg sammen med dem, og når det i tilegg serveres deilig middag er lykken komplett. Nå er lille prinsessa i seng, og vi ligger rett ut på hver vår sofa. Her blir jeg liggende i hele kveld, og den eneste aktiviteten jeg skal foreta meg er å løfte hånden bort i snacks-skåla. 

Har dere hatt en fin torsdag? 

 

Smiiiil Maren

 

2 kommentarer
    1. Joda greit med en og annen fridag, men personlig etter å ha gått 14 dager sykemeldt nå er jeg piss lei xD haha
      Og har ihvertfall 1 uke igjen før jeg får klarsignal for jobb igjen så man blir lei tilslutt 😛
      Så ut som du hadde hatt en flott dag ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg