Hei mandag

God mandagsmorgen hjerter. Jeg titter innom dere på morgenenkvisten for å ønske dere en sprek ukestart, og en fin mandag. Jeg startet denne mandagen med en halvtimes joggetur ute i morgenmørket, etterfulgt av litt streching på stuegulvet. Nå er jeg straks klar for en ny dag i praksis. Jeg er nå inne i min siste uke på det praksisstedet jeg er nå, og det er ordentlig trist. Jeg trives så utrolig godt, og har ikke lyst at det skal ta slutt. Fra og med neste uke venter nye utfordringer i en helt ny praksis. 

Etter praksisjobb i dag bærer det rett ned til Solsiden for litt PTjobb. Jeg liker så godt å ha kunder på mandagen, det føles godt å kunne hjelpe noen å kickstarte uken sin med en heftig treningsøkt. Etter kundene er trent håper jeg at det er litt overskudd igjen til en styrkeøkt på meg også. Jeg får så mye energi, moptivasjon og treningslyst av kundene mine, så jeg både tror og håper det er nok av energi til egentrening etter jobb i dag. 

Jeg vet jeg har mange spreke lesere her på bloggen, så jeg regner med det er flere av dere som skal trene i dag. Hva står på din treningsplan denne mandagen? 

 

Smiiiiil Maren


27 kommentarer
    1. I dag var egentlig planen å ha litt kondisjonstrening, også være med på gruppeopplegg (StepStyrke) i hallen der jeg trener, men ettersom natten gikk til å kaste opp og være dårlig får jeg se om det heller blir en restday med eventuelt en liten gåtur på kvelden!
      Kos deg videre i dag 🙂

    2. Høres ut som en fin mandag det! 🙂
      Selv har jeg ei økt med fotball, så er det styrketrening rett etterpå 🙂
      Ønsker deg en sprek og fin uke, Maren! 🙂
      Klem fra meg!

    3. Mandager er min favorittdag på treningen, for da er det gruppetimene Transformer, Jazz-dans og ABSolution som står på planen! Jeg blir så pumpa og glad av de timene 😀 Gleder meg som regel allerede når jeg drar hjem fra trening på mandager til neste mandag! Håper du får en superfin mandag, søte deg <3

    4. Hei! Jeg trener for det meste styrke to ganger i uka, da går jeg gjennom øvelser for hele kroppen. Uten om dette blir det spinning to ganger i uka og gjerne en kondisjons økt. Er dette for lite styrketrening? Da måle gjerne er å bli sterkere å stramme opp.

    5. Hei! Jeg lurte på hva du synes om sykepleierstudiet så langt? Var det en annen utdanning du også vurderte og angrer du noe på valget? Har du tenkt på å videreutdanne deg etter hvert, evt til hva? 🙂 Håper på svar!

    6. I dag blir det spinning på meg! Syns det er litt deilig på mandagen og bare sette seg på sykkelen og tråkke, og liksom slippe å tenke. Så venter sofa og netflix etterpå :-), og sushi tror jeg… Siden det er mandag!

    7. Begynte igår på Kayla Itsines #bbg program, så igår trente jeg styrkeprogrammet og idag har jeg løpt ute 🙂 nå venter dusjen, før bytur med en venninne og jobb 🙂

    8. Jeg elsker også å starte mandagen med en treningsøkt, og har nettopp lagt bak meg 11 km 🙂 håper du får en super uke, spreke fine deg 🙂

    9. Her er det blitt rumpe og lår. Håper på en god times tur med vekter i vogna senere. Takk for motivasjonen. Ha en strålende mandag

    10. Synne: Joda jeg trives, det er mye, men spennende. Ja jeg var innom mye forskjellig, og slet veldig med å velge. men nå ble det sykepleie, og jeg tror det blir veldig bra til slutt. jeg har noen litt spennende tanker om hva jeg vil bruke utdannelsen til, så vi får se hvordan det blir 🙂 Jeg har absolutt tenkt å videreutdanne meg ja, men jeg vil vente litt med å avsløre retningen da mye kan endre seg enda, og jeg ikke er helt sikker enda. Jeg har angret mange ganger underveis i utdannelsen når det stod på som verst med eksamen etter eksamen, null søvn og et helt umennesklig høyt stress nivå, men alt i alt så angrer jeg selvfølgelig ikke. Det er et utfodrende og krevende studie, men samtidig utrolig spennende, lærerikt og givende. Jeg er veldig glad for at jeg valgte denne retningen 🙂

    11. Mari: To styrkeøkter er fint det, men dersom målet er å stramme opp og bli sterkere ville jeg kanskje byttet ut en av kondisjonsøktene med enda en styrkeøkt. Merk deg at jeg sier bytte ut, og ikke legge til! 🙂

    12. Her blir det en time step på Idrettsenteret, lenge siden jeg har vært på gruppetime, så tror det blir bra! ;D
      Ha en forstatt strålende dag!

    13. Mandagen startes alltid med 5 km før forelesning, og så en «Bam» økt på slutten av dagen. Bam – bryst,mage,arm er (for meg) ukens kjedeligste økt, derfor blir den plassert på mandagen. Men med litt variasjon i både øvelser og intensitet kan det bli en ganske gøyal økt. I dag ble det dropset på benkpress, flies i kabel, bicepcurl og tricep, samt en rekke mageøvelser.
      Ha en fin mandag og en god uke! 🙂

    14. Har trent kondisjon og styrke idag på jobb. Ca 50/50. Deilig å starte uken med trening! ☺ Flott blogg du har.

    15. Tusen takk for svar! Tror jeg blir å velge sykepleier også, da det er mange valgmuligheter videre 🙂

    16. Jeg elsker å kickstarte mandagen med en god treningsøkt, men har ligget rett ut med influensa i nesten en uke 🙁 Det vil da også si en uke uten trening, og det er så kjedelig 🙁
      Hvor lenge bør jeg vente før jeg kan begynne igjen mon tro?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg