Regnfull søndag

God morgen dere. Jeg må le litt av at jeg oppdaterte dere i går morges om det var fantastiske været med masse sol i Kristiansand. Like etterpå åpnet himmelen seg, og det har regnet siden. Jeg merker at jeg blir litt påvrket av været, og spesielt regnvær. Det er så begrensende, siden jeg elsker å løpe og gå tur ute. I dag blir turen min lagt innedørs, og jeg ser for meg en god halvtime på sykkelen og en halvtime på tredemøllen. Perfekt start på søndagen. Så kan det regne så mye det bare vil ute, det skal ikke få påvirke verken humør eller treningsøkten.  

Egentlig er det litt deilig at det regner og blåser liten storm ute. Det gjør det litt ekstra deilig å ligge inne på sofaen, se på film og slappe av med verdens beste samvittighet. I dag skal jeg, for utenom en liten kondisjonsøkt, bare slappe av og kose meg. Selvfølgelig se ski på tv, og kokkelere frem noe godt til middag. Flere av dere har etterlyst litt flere middagsretter her på bloggen, og i dag tenkte jeg å prøve meg på en indisk rett. Hvis det blir bra, så deler jeg selvfølgelig oppskriften med dere. 

Har dere noen spennende planer for søndagen? 

 

Smiiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Hei!
      Kan du ikke skrive ett innlegg hvor du legger fokus på jenter og kosthold? Selv synes jeg dette er veldig vanskelig.. Hvor mye må man egentlig spise når man trener styrke 2-3 ganger i uken, med kondisjon 2-3 ganger? Hva burde man spise?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg