Når to matvrak møtes..

….må det jo bli en matfest, og det ble det virkelig i går. Som vi koste oss. Nora fyrte også opp i peisen i stua, og det satte virkelig stemningen for hele kvelden. Jeg kan ikke huske sist jeg har ledd så mye som vi gjorde i går. Nora var svart av maskara nedover hele ansiktet etter alle tårer og latterkuler. For en kveld!

Vi koste oss med Taco, og et snacksbord jeg ikke har sett maken til. Når to storspisere som oss kommer sammen, så måtte det jo bli mye godt på menyen. Nora har vist meg et par helt magisk tacotriks, og en ting er sikkert – min taco er tatt til nye høyder etter denne turen. Hvitløkskesam er hermed et must på taco! Har dere testet det? Mager kesam, ferskpresset hvitløk, litt sukrin, litt salt, og saften av en halv lime. Røre godt rundt – og vips har du en helt nydelig dressing som revolusjonerer tacoen. Mmmmm. Vi testet også ut mango i tacoen, det var friskt og godt – men ikke noe must for min del. 

Snacks måtte vi ha, og valget falt på masse frukt med vanilje kesam. En stor skål med diverse nøtter, og selvfølgelig flest yoghurtnøtter. Vi hadde også masse ulike barer, både questbarer og atkinsbarer. En pose popcorn joinet også vårt snacks bord etterhvert. Nam nam nam, dette er alt det beste jeg vet samlet på ett bord, og da i selskap av skjønneste Nora og Guapo så kunne kvelden faktisk ikke blitt bedre. 

Nå sitter jeg på Værnes, og skal straks gå ombord på flyet hjem til Kristiansand. Jeg kunne veldig gjerne hatt noen flere dager i Trondheim, men pliktene hjemme kaller og i morgen er det ny dag med både praksis og PT jobb. Min nydelige mamma har bursdag i dag, så jeg drar rett fra flyplassen til bursdagskos med hele familien. For en kosehelg dette har vært altså. Et solid påfyll av energi og positivitet. 

Hvordan har helgen deres vært? 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Ser ut som du har hatt en hyggelig helg i denne flotte byen!
      Helgen min har vært veldig fint! Tur i Bymarka, avslapning med kjæresten, kos med venninner og møte om fedme på Samfundet. I kveld blir det trening, hjemmelaget pizza og film før det er klart for en ny uke! 🙂

    2. Så herlig ut! Hvordan er den nye questbaren, S’mores? Den selges enda ikke i landet og iHerb er utsolgt…. Er stooor questbar fan. Er vel blitt en last.. meeeen men, vi har alle våre laster 🙂

    3. Christel: Den var god, men absolutt ingen favoritt hos meg altså. Ingenting slår oreo (eller cookies & cream som den egentlig heter, men jeg kaller den Oreo )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg