Søndagsmorgen

God søndagsmorgen. Her er jeg tidlig våken, og klar for siste dag i Trondheim. I går klarte jeg å gå glipp av hotellfrokosten, og det skal jo virkelig ikke være mulig. Jeg dro ut på et lite eventyr på morgenkvisten, og oppdaget så mye artig på veien at tiden løp fra meg, og når jeg endelig kom meg tilbake til hotellet så var frokosten over. Vel, det skjer ikke i dag! I dag skal frokosten nytes, og jeg gleder meg! 

Energinivå på topp, og klar for å få mest mulig ut av siste dag i Trondheim. Her har vi gått fra knall sol og vårtemperaturer i går på dagtid, til regn på kvelden, og i dag våknet jeg opp til snø. Snakk om variasjoner i været. Godt jeg har pakket meg meg varme klær, for nå er det jo plutselig vinter her. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Åh, hotellfrokost er det beste <3 Du er en inspirasjon Maren, du er så flink til å fokusere på at trening skal være gøy, og det hjelper alltid å titte innom bloggen din på en dårlig dag 🙂 Du har en så fin balanse mellom sunnhet og hverdagskos! Takket være deg har jeg nå blitt myye flinkere til å tenke tøying og fleksibilitet. Jeg SKAL ned i spagaten, samme hvor lang tid det tar å komme dit 😀

    2. My God Maren for energi du har 🙂 Lurer mange ganger på hvordan du er “skrudd” sammen…haha…kjempekjekt å lese bloggen din 🙂 Gi gass 🙂

    3. Navn: Hehe, vel akkurat nå er jeg på vei inn i senga etter å ha sovet en time på sofaen – og klokken er kun 21.30. Så jeg har virkelig ikke super-energi hele tiden. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg