Lørdagstur på Ladestien

I dag har jeg vært sammen med skjønneste Nora og lille Guapo. Nora hentet meg på hotellet, også dro vi ut på tur på Ladestien i herlig solskinn. For et vær det har vært her i dag, helt fantastisk! Flere av dere tipset meg om at jeg burde ta meg en tur på Ladestien og nå forstår jeg hvorfor. For et sted, og for en magisk utsikt! 

Etter turen dro vi hjem til Nora, lagde oss litt mat og momset questbarer. Endelig ei frøken som er like glad i barer som meg. Vi var også en mini tur innom HIT the Gym hvor Nora jobber. Nå er jeg en liten tur hjemom på hotellet, før jeg skal bort til Nora igjen i kveld for en jentekveld med masse god mat, godis og bare kos. Jeg storkoser meg i Trondheimm og har virkelig ikke lyst å hjem i morgen. Her kommer et lite bildedryss fra turen vår: 

Økten på HIT var virkelig ingenting å skryte av, men jeg deler uansett økten og et par bilder med dere i morgen. Det var min innsats og vilje det stod på, ikke øvelsene, så økten kan forhåpentligvis være til inspirasjon for noen, selv om den ikke fungerte helt for meg i dag. 

Ha en deilig lørdagskveld dere!

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Oi det så skikkelig digg ut! Finnes jo ikke bedre måter å tilbringe en lørdags formiddag på 🙂 Perfekt form for treningsfri 😉 Så ut som dere koste dere! Ha en fortsatt fin helg, Maren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg