Hei Trondheim

Da var jeg på plass i deilige Trondheim, og første dag i bartebyen har flydd forbi. Jeg landet rett over kl 10, og ble hentet på flyplassen av to nydelige jenter som jeg i løpet av denne dagen faktisk har blitt litt glad i. Marte, Astrid og meg har vært dreamteam i hele dag, og fy søren så gøy vi har hatt det. Marte og Astrid jobber på 3t-shop, som jeg nå er så heldig å få lov å samarbeide med. Vi har kost oss så utrolig masse med fotoshoot, masse snacks, og deilig sushi. Fotoshooten foregikk på gigantiske 3t Rosten. Vi hadde en kreativ shoot med høy musikk og masse latter. Jeg tror og håper resultatet ble bra. Jeg gleder meg til å vise dere bildene, og ikke minst til å vise dere de freshe vår-nyhetene fra de ulike merkene innenfor treningsklær. Friske farger, print og mønster blir det bare mer av, hurra!!

Nå er jeg på plass på hotellrommet. Jeg har sjekket inn på Clarion Hotel & Congress for helgen. Dette oppholdet er jeg så heldig å få sponset. Når jeg ankom hotellet ble jeg møtt av denne nydelige hilsenen, sammen med et delikat fruktfat. Jeg føler meg som verdens heldigste jente, for en nydelig velkomst! Jeg stortrives i Trondheim så langt, og gleder meg til resten av helgen. 

Jeg ønsker dere en super herlig helg. Så skal jeg være flinkere på oppdateringene i morgen.

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg