Crystal er endelig tilbake!!

Jeg har jo helt glemt å dele en fantastisk nyhet med dere. Jeg kom på det i går da jeg skrev innlegget “Comeback kid”. Det er nemlig en av mine store favoritter som nå har gjort comeback. Husker dere egeridrikken Crystal sugerfree? Den knall rosa boksen, som jeg drakk skremmende store mengder av når jeg bodde i Oslo. Det ringer noen bjeller sant?

Sponset av Proteinfabrikken

Jeg drakk dem nok i overkant mye, men de er bare så gode! Crystal forsvant fra markedet en periode, og flere av dere har spurt om jeg visste noe om når den kom tilbake. Det vet jeg, og svaret er NÅ!! Jeg bestillte beskjedne fem (!!) brett av denne, så glad ble jeg for at den er tilbake. Jeg trenger ingen kommentarer om at energidrikker ikke er bra, og at det er masse syntetiske stoffer osv. Jeg er fullt klar over det, men vi har alle våre laster, og en av mine er da altså energidrikker. Nå er kjøleskapet fyllt opp, og jeg har inngått en avtale med meg selv om å kun drikke en Crystal om dagen. Det betyr jo at lageret mitt holder en god stund, og det er positivt. 

Det er litt gøy dette med laster og uvaner. Jeg har altså energidrikker som en av mine laster, nøtter og proteinbarer (spesielt Questbarer) er en annen. Jeg klarer bare ikke begrense meg. Ikke sjans! De som har meg på snapchat fikk i dag en herlig snapp av dagens inntak av questbarer – og det var ikke få for å si det sånn! Haha.

Nå er jeg veldig spent, og jeg håper noen av dere tørr å dele. Har du noen laster eller uvaner? 

 

Smiiiiil Maren

 

28 kommentarer
    1. Hehe, mine laster eller det jeg er storbruker av er YT produktene og kaffi 😛
      Men det trengs i ein aktiv kvardag 🙂

    2. Nam, de så utrolig gode ut 😉 Jaja, det er lov å kose seg litt hver dag!
      Min last er nok den laktosereduserte litagoen med jordbærsmak og sjokoladesmak 😀 De er utrolig gode og om jeg er på butikken for å handle inn frukt til kvelds etter en treningsøkt så er det 99% sjanse at jeg lurer med meg en liten litago på vei hjem;) hehe, også er jeg veldig svak for bixit kjeks..

    3. Min last er iskald melksjokolade.. Det kan bli litt for mye i perioder, og nå har jeg sukkerstopp en god stund fremover 🙂 Har kjøpt meg smoothie maskin, så når søtsuget er på sitt verste, så lager jeg en god smoothie i stedet 🙂

    4. Mm, de må prøves 🙂
      Min største last er nok nøtter 😉 Jeg vet at litt nøtter er sunt, men her går det unna store mengder. Pistasjnøtter, valnøtter, mandler, peanøtter, macadamianøtter, hasselnøtter, pekanøtter.. Både rå og ristede/salte. Godt på alt fra frokostskåla til fiskeretter og pannekaker 😀

    5. Er selv veldig svak for sjokolademelk, tropiske frukter og peanøttsmør. Var en periode jeg spiste peanøttsmør til hvert måltid unntatt middag 🙂 Ellers er nybakt hvetebakst med smør og ost en sikker vinner!
      Må bare si at jeg er en fast leser av bloggen din og instagram-brukeren din! Det er så utrolig inspirerende med alt det du legger ut på bloggen av kostholdstips, treningstips, og ikke minst det å ha en balanse mellom sunn og næringsrik mat og helgekos!
      STÅ PÅ, HEIER PÅ DEG 🙂

    6. Haha, kanskje dumt å si det, men det er så deilig når du deler sånt! 🙂
      Jeg kommer ikke på noen laster jeg har i hverdagen, men vi kan ikke ha chips (potetgull) i hus uten at det blir tømt av meg. Null kontroll på det 😛 Samme gjelder vel egentlig sjokolade 😛

    7. Mine laster er helt klart riskaker med et tykt lag peanøttsmør (spiser sikkert 5 om dagen), eller peanøttsmør generelt. Drikke også utrolig masse soyasjokolademelk når jeg først har det tilgjengelig, men prøver å ikke kjøpe det så altfor ofte 🙂

    8. Hvis du først spiser questbar, hvor mange spiser du da? Og hva er det største antallet du har spist av questbars? (sånn på 1 dag) Skjønner deg veldig godt for de er utrolig gode! avhengig av de selv 🙂
      klem <3

    9. De så gode ut! Hvordan smaker de i forhold til fres og frekkas?
      Mine laster er definitivt proteinbarer, spesielt questbarer. Svisj så er eska tom, så iHerb tjener godt på meg, haha! Er også svært glad i ferske og saftige dadler, så det nytes hver dag. Ekstra energi som jeg velger å tro at man bare har godt av. Kjekt å ha nok energi i kroppen til å yte godt på trening 🙂

    10. Jeg er veldig svak for sjokolade og gjærbakst. Det er alt for godt til kaffen!
      Hadde en periode med energidrikker og barer, jeg også, men nå har det gått over til sjokolade/ gjærbakst.
      Litt usikker på hva som er “verst” ;p

    11. Herlig å lese! Digger at du er ærlig om sånt. Jeg kan kaste nedpå 7-8 questbars om jeg har en skikkelig drittdag der alt jeg trenger er quest-overdose 😛

    12. Min er helt klart cola! klarer ikke slutte å drikke det, selv hvor mye bedre jeg føler meg når jeg ikke får i med store doser sukker og kullsyre. kan drikke flere liter om dagen om jeg har det tilgjennelig. null selvkontroll 😛

    13. HEI MAREN! JEG TENKTE Å BESTILLE HJEM 5 BRETT, MEN LURTE LITT PÅ KALORIINNTAKET OG ALT SÅNN? ER DET NOE PROTEINER, KARBOHYDRATER, OG HVOR MANGE KALORIER

    14. Hvilken størrelse har du i den lys blå og røde toppen fra reebok? De to toppene med farger i stroppene 🙂 Greit å ha et utgangspunkt! Og syns du de er små/store?

    15. Hei 🙂 Lura på om dissa drikkane virkelig gir meir energi? Sliter litt med lite energi for tida, so viss dissa vil hjelpe meg litt bestiller eg med engang! 🙂
      Klem frå meg

    16. Viktoria: Nei altså det er jo koffein i og det virker oppkvikkende. Men sliter du med energien ville jeg sett på om du får nok søvn og at du får i deg alt du skal av næringsstoffer osv først!! Det er ofte der det ligger hvis du sliter veldig med lite energi. Mange jenter kan også ha jern-mangel uten å vite om det, så det kan være smart å sjekke neste gang du er hos legen! Jeg tror det er viktig å se på helheten av hverdagen din og ikke tenke at en energidrikk fikser alt 😉

    17. HALLELUJAH!!!!! You just made my day!!!:D hadde helt gitt opp at disse skulle komme tilbake jo…. Can’t stop dancin’! LOVE U Maren!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg