Solskinns mandag

“Some days you need to create your own sunshine” – og det har jeg gjort med frokosten min i dag. Været ute er grått og trist, og mandagen føles litt trøtt. Da er det fort gjort at man lar dette påvirke både energi og humør. Noen dager må man aktivt ta grep selv, og skape sitt eget solskinn. I dag ble det derfor en fargerik frokost med søte bær og saftig appelsin, samt frisk appelsinjuice. 

Man blir litt glad av å se på den fargefesten av en frokost sant? Hvis du legger godviljen til, så kanskje vi kan være enige om at det hvertfall ikke gjør det verre, og faktisk kanskje hjelper litt på energien. En ting er hvertfall sikkert – en næringsrik og god frokost som består av havregrøt, frukt, bær og nøtter vil garantert gi deg en fin start på dagen med god energi, stabilt blodsukker og lang metthetsfølse. 

Ha en herlig mandag dere, husk at mandagen kan kun bli tung og kjip hvis du selv tillater det. Dere vet hva mitt motto alltid er: “Make the best of it”, så la oss gjøre det beste ut av denne mandagen. 

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Jeg ble i så godt humør i dag da jeg sto opp og så at solen strålte i Trondheim, så jeg behøver ikke å skape mitt eget solskinn i dag ihvertfall 😉
      Håper du får en fin dag etter den fargerike frokosten! 🙂

    2. Maren! Har du sjekket ut de nye yoplait dobbel 0 yoghurtene med 2x protein? 😀 Ble så glad da jeg fant de i butikken sist uke, og de smakte nydelig! Spesielt den med sitron 🙂 Et lite tips bare =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg