Søndagsmorgen med bøy & tøy

God søndagsmorgen. Her er det en stille og fredelig start på dagen. Jeg sitter å svarer litt mail, og skribler ned litt tanker, inspirasjon og oppskfiter jeg vil dele med dere gjennom uken. Jeg koser meg alltid så på søndagsmorgenen, det er liksom noe stille og harmonisk over søndagen. Akkurat som alt går i litt sakte film, og det er en deilig kontrast til en hektisk hverdag. Jeg har akkurat tøyd og bøyd litt, og lekt meg litt med ulike bro-varianter på sofaen her. Dette er en helt normal morgen aktivitet her i huset, men jeg ser jo at det kan virke litt spesielt for andre. Hehe. 

I dag skal jeg leke litt apekatt med en av PT-kundene mine. Vi prøver å få til en litt anderledes, leken og kreativ økt sammen i helgene. Forrige helg kjørte vi en bodyweight økt som jeg delte med dere her på bloggen. Mange av dere testet økten, og synes den var gøy. I dag tenker jeg at vi skal gjøre noe lignende, men jeg har enda ikke lagt planen helt. Jeg deler selvfølgelig økten med dere etterpå. Ellers blir det en rusletur og skravlings med en god venninne i ettermiddag, og utenom det er det bare avslappning og hygge. Søndagen er jo min kosedag, hvor jeg lader opp til en ny uke. Så jeg ser for meg en avslappende og fin date med sofaen, pleddet, litt snacks og god mat og selvfølgelig netflix. 

Tights Nike (aff.link) //  Singlett Reebok  // Sportstopp Run & Relax

Da vil jeg bare ønske dere en deilig søndag, og lov meg at dere fyller den med noe dere liker, og som gjør dere glade. Søndag skal ikke være burde-burde, søndag er kos og lave skuldre, eller hva enn som gjør at du trives. Nyt søndagen, det er en hel uke til neste! 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Du er så flink! Jeg sitter her å venter på at bolledeigen min skal heve! NAAAAAM😍 nybakte boller med syltetøy og krem skal inntas på høykant i dag! God søndag flotte du!

    2. Hei. leser bloggen din nesten hver dag 🙂 Får mange gode tips. Ønsker meg et slik bord som du har ved sofaen din 🙂 Hvor har du kjøpt det, merke 🙂
      På forhånd tusen takk.

    3. Trude Knutsen: du det er bare ti småbord fra IKEA som jeg har satt sammen 🙂 Det var egentlig bare en midlertidig løsning, men så trivdes jeg med dem og derfor har de blitt stående. Koselig at du likte dem:) Så dem på IKEA forrige gang jeg var der – så vet de finnes der enda!

    4. Jeg er så utrolig fasinert over bevegeligheten din, og lurer på hva du har gjort for å komme dit du er i dag? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg