Alle hjerters dag

I går ble jeg stoppet på matbutikken med handlekurven full av smågodt og chips: “Er ikke du hun treningsbloggeren? Jeg så deg på tv! ” Jeg måtte bare le, det er jo herlig å bli gjenkjent som Årets treningsblogger med handlekurven full av godis, men som jeg sier – det handler om balanse, og her ble jo dette demonstrert på en artig måte. Jeg synes det er fint å skille mellom hverdag og helg, så hadde hun møtt meg på en mandag er det mulig det hadde vært litt mer “treningsblogger-preg” over handlekurven min, men i helgen ser den altså slik ut. Fri helg, og valentines day, det er klart det måtte smågodt og kos til. 

I kveld blir det koselig middag med gode venner. En hyggelig lørdag som hvilken som helst annen lørdag. Med andre ord, ingen spesiell valentines feiring på denne frøkna. Sånn er det når man ikke har en spesiell person å feire den med, men hvem vet, kanskje det er anderledes til neste år.

Hva er deres planer for Valentines dagen? 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg