“Jeg vil bare at det skal være gøy”

I dag har jeg totalt treningsfri. Det er bare så kjedelig, men jeg vet jo at det er både smart og nødvendig. Hvile er en viktig del av en hard treningsuke, og det må prioriteres hvis man ønsker progresjon. Jeg trener ikke i dag, men de betyr ikke at kundene mine får fri. I dag møtte jeg min nye kunde for første gang, og hun minnet meg på noe utrolig viktig.

Jeg spurte henne hva hennes forventninger var, og hva målet hennes var. “Jeg vil synes det er gøy å trene” svarte hun. Jeg har ikke tall på hvor mange kunder jeg har stillt det spørsmålet, og i de aller fleste tilfeller så er svaret at de vil ned i vekt, endre utseende og livsstilen. Det er overhode ingenting i veien med den målsetningen bare så det er sagt, men når denne jenta med full oppriktighet sier at hennes største ønske og mål, er å oppleve at trening er gøy, så rørte det meg nesten litt. For min del så er det jo akkurat det det handler om! I mine øyne så skal trening være gøy, det skal gi deg noe, og det skal være positivt.

Nå er jeg ferdig på jobb på treningsenteret for dagen, og gleder meg til å komme hjem å lage middag. Med så mange gode tips fra dere så er det nesten vanskelig å velge hva som skal stå på menyen. Jeg fikk utrolig lyst å prøve meg på søtpotet fries, så vi får se om ikke det blir dagens middagstilbehør ved siden av kylling eller karbonade burgere. 

Har dere hatt en fin dag? 

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Hei!
      Hvor har du kjøpt de hjerteformede skjeene? Ønsker de så. Min søster har de men det er lenge siden hun kjøpte de og hun husker desverre ikke hvor de ble kjøpt. Håper du svarer da jeg ser du heller ikke har svart de nedenfor i et annet innlegg. Ønsker meg de sååå inderlig.
      Lurer på om dette med sendt to ganger nå haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg