Litt nytt på kjøkkenet

Har dere sett så søte skjeer? Jeg klarte bare ikke gå forbi dem, de måtte bli med hjem. Jeg spiser jo utrolig mye yoghurt, kesam, cottage cheese osv, og da passer det perfekt med disse søte hjerteskjeene. 

En annen herlig nyhet i mitt kjøkken er boken til Kristine Weber. Jeg har den første boken hennes også, og har funnet så mye inspirasjon i den. Nå har jeg sikret meg bok nummer to også, og jeg gleder meg så til å bli inspirert til nye sunne og spennende matretter. Jeg har bladd litt i den allerede, og jeg tok meg selv i å smile mens jeg tittet gjennom boken. Det er bare så utrolig mange delikate og fristende retter. Gratulerer med enda en fantastisk bok, jeg heier på deg Kristine. 

Nå er jeg akkurat ferdig på jobb for dagen, og skal sitte her å svare på litt mail før det er på med joggebuksa og rett ut på kusinekveld. Jeg er så heldig å ha noen vakre kusiner som bor her i Kristiansand, og som jeg desverre ser alt for sjeldent. I kveld er det endelig tid for kvalitetstid med kusinene. På menyen står det sushi, masse snacks og skravlings. Jeg gleder meg. 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Så fine (: her står avslapning og taco på planen, etterfulgt av yogurtnøtter! Kose kveld 🙂
      Jeg driver fortiden å utdanner meg til PT gjennom AFPT WEB, og lurte på om du kunne ha skrevet et innlegg om teoretisk,praktisk eksamen! Hvordan dette foregår, tips/triks og hva du mener, synspunkter osv. Hadde satt stor pris på det 🙂 Ha en koselig kveld Maren 🙂

    2. Hei! 🙂 Dette er IKKE for å pirke, men dette er hennes tredje bok, ikke andre 🙂 Flinke damer begge to! Masse inspirasjon fra deg også – hver eneste dag 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. Jeg har vært syk i noen dager nå. Jeg hater det! Jeg får ikke trent! Jeg elsker å jogge i den kalde vinterlufta, etter en stund.. Det er litt kaldt i begynnelsen 🙂 har du noen tips til å bli frisk fort? Jeg er forkjølet og vondt i halsen:(

    4. Line: De er kjøpt på hansen & co i Kr.sand sentrum. De har også nettside 🙂 Jeg har lagt ut dette bildet på instagram også på min konto (@marenerdvik) og der har jeg tagget hansen & co sin konto så du kan gå inn å se der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg