Litt er bedre enn ingenting

For en engasjert, og herlig gjeng dere er! Jeg er helt overveldet over alle tipsene deres til bedre søvn. Det er nesten å jeg gleder meg til å legge meg i kveld. Jeg skal lese ordentlig gjennom alle tipsene en gang til, men jeg har det hvertfall helt klart for meg at jeg skal legge bort data og telefon en stund før jeg skal legge meg, ikke ha iphonen like ved sengen, ikke spise et gigantisk måltid like før sengetid som påvirker blodsukker i stor grad. Dette er noe jeg alltid gjør, jeg tygger ofte den siste fruktbiten på vei inn på badet for å pusse tennene. Hehe. Jeg skal ha et mørkt og kjølig soverom, og fokusere på å roe meg helt ned i timene før jeg skal legge meg. Tusen takk dere, jeg tror og håper denne natten vil bli bedre. 

Jeg kom meg faktisk på trening etter jobb i dag, men økten ble noe stusselige greier. Jeg har som sagt en deload uke nå, så det gjør ingenting. Alt er bedre enn ingenting, og litt bevegelse kjentes uansett godt. Jeg kjørte et par sett med pullups hvor jeg brukte strikk på alle repetisjonene, pushups mot stepkasse, og på gulv, dynamisk planke og et par sett med nedtrekk. En fin liten økt,. Jeg gjennomførte hele økten i genser og ble ikke litt varm en gang. Men man trenger ikke svette for å ha en god økt. I dag var det dette jeg trengte, og det føles bra. Nå skal jeg snart ut å gå tur med en vennine. Det er så deilig å pakke seg godt inn i masse klær, rusle rundt og skravle mens det mørkner rundt oss. Bildet over er knipset med telefonen for et par kvelden siden. Det er så magisk her nede langs sjøen ved solnedgang. 

Har dere hatt en fin mandag ? 

 

 

Smiiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    2. Åh, det ser helt fantastisk ut!! Kan du anbefale byen du bor i som studentby? 🙂 Skal begynne på studier til høsten, men er så usikker på hvilke sted jeg ender opp! Håper forøvrig du får en god natt søvn 😀

    3. Det blir spennende å høre om noe av dette gjør at du får bedre nattesøvn 😉 Savner Kr.sand litt jeg. Heldigvis har foreldrene mine hytte i Mandal så jeg er jo ikke langt unna til tider <3 !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg