Reportasje på NRK

I dag ble reportasjen NRK filmet hos meg vist på distriktsnyhetene. Jeg gruet meg litt til å se det, man blir alltid så ugjenkjennelig og rar på tv. Heldigvis har jeg fått mange fine tilbakemdlinger fra venner, bekjente og faktisk også noen ukjente. Det setter jeg enormt stor pris på, og det gjør at jeg sitter igjen med en følelse av at dette var en utelukkende gøy erfaring. Her kan dere se reportasjen: 

Vi gjorde altså en reportasje som ble sendt på tv, og en treningsfilm som ble lagt ut på nett hvor jeg viser fem ulike øvelser som jeg selv synes er effetive og gode. Jeg legger ofte inn slike øvelser som dette når jeg trener utendørs. Det er så genialt når man ikke trenger noe utstyr for å gjennomføre dem. Jeg oppfordrer dere til å teste dem ut. Legg inn en slik økt i gå eller joggeturen din neste gang, det er mer effektivt enn du kanskje tror. Her har dere treningsfilmen:

Nå er jeg veldig spent på å høre deres tilbakemeldinger. Jeg håper dere likte det. 

 

Smiiiil Maren

42 kommentarer
    1. Kjempe flott reportasje! Gøy å se en videosnutt av deg og høre stemmen din 🙂 Stå på videre! Du har ingen grunn til å være redd for å være med på reportasjer og lignende! 🙂

    2. Så utrolig flott du er Maren ! Gøy å se deg live her på video. Du er en stor inspirasjon !
      Fortsett med den gode jobben du gjør 🙂

    3. Hei Maren!
      Jeg har fulgt bloggen din en god stund nå, men bruker ikke å kommentere så ofte. Nå ville jeg bare si at du virkelig stråler forran kamerat, og at du gir meg enda mer motivasjon til en aktiv hverdag! Tusen takk for at du er så inspirerende, og tar deg tid til å lagen en så fantastisk fin og gjennomført blogg! Mitt morgenrituale har blitt å svippe innom bloggen din, noe som alltid er like koselig når ei så sprudlende, positiv jente som deg har lagt ut et innlegg (: Vel fortjent pris under VBA! Ønsker deg en flott dag, og stå på videre med bloggen!!
      Klem 😀

    4. Synes dette var en reportasje du kan være stolt av 🙂 Jeg er veldig glad i bloggen din og jeg liker godt at du ikke fokuserer på det å fylle bloggen med halvnakne bilder som skal vise områder du er mest stolt av, men mer på trening, tips og gode matoppskrifter. Det motiverer meg i allefall som leser og gjør at jeg er innom daglig 😉 Ønsker deg en nydelig helg.

    5. Får frysninger når jeg ser på repotasjen! Du er så utrolig flink og motiverende, og sist så er du deg selv 🙂 Selv om jeg ikke kjenner deg er jeg så stolt av deg! Tusen takk for at du er til en sånn inspirasjon for meg <3

    6. Flott repotasje av deg Maren! Du er er kjempegodt forbilde og en super motivator! Veldig morsomt å “få en stemme” til teksten vi leser herpå bloggen 🙂 hihi.
      Ha en strålende helg!

    7. For en fin repotasje! Så den flere ganger, jeg! Synes “feel good-repotasje” er en treffende beskrivelse, men så er jo dette også da en feel good-blogg. Håper på mer videoblogging i fremtiden!
      PS. Ønsker meg en “rundtur” i Kristiansand, gjennom enten video eller bilder. Har litt lyst til å flytte dit, men har aldri vært der.
      Stå på, flinke deg!

    8. Kempefin reportasje, Maren! Og for en utstråling du har! Kjempe flott 🙂
      Håper du får en helt super helg!

    9. Så utrolig bra, Maren!! 😀 JA til flere filmsnutter! Du har virkelig ingenting å være redd for! Rett og slett herlig:) Ha en suuper helg! Kos deg masse 😀

    10. Så gøy, jeg blir så stolt på dine vegne!
      Du er knall tøff og jeg må si at du er helt fantastisk!
      Ha en strålende kveld videre aller fineste Maren!
      Klem

    11. Jeg tar meg sjelden tid til å kommentere, selvom jeg er fast leser av bloggen din! Denne gangen måtte jeg bare, for gud så herlig du virker! Så motiverende, inspirerende og med riktige holdninger! Kjempegøy med video, kanskje noe du burde fortsette med?

    12. Hei Maren
      Jeg leser ofte bloggen din, men har vel ikke kommentert før tror jeg…?
      Vil bare sende masse skryt for blogging, valg av bilder av deg selv, utstråling på sendingen og alle holdningene dine! 🙂 Fortsett som du gjør, jeg digger deg 🙂

    13. Du virker så utrolig herlig Maren! Jeg er så enig i det du sier at man burde motivere i stedet for å få folk til å ønske en tynnere og helt perfekt kropp. Dette er nemlig noe mange treningsbloggere gjør, spesielt visse instagram-profiler. Man skal trene for at kroppen skal ha det på best mulig måte og fordi det er gøy – og dette synes jeg du representerer bra! Fortsett det fantastiske gode arbeidet ditt, og gratulerer så mye med tittelen Årets treningsblogger. Jeg har fulgt bloggen din i over et år, og jeg skal fortsette lenge fremover. Hadde gjerne satt pris på noen fler oppskrifter på middag/lunsj, men ellers er alt så bra!

    14. Så flott reportasje – du takler det å bli filmet veldig bra – du framstår troverdig og klarer også verbalt å gi mye treningsmotivasjon – det ser virkelig ut som om du liker det du gjør :))

    15. Utrolig bra reportasje! Har fulgt bloggen din i flere år, og er det noe jeg mener så er du naturlig, ekte og du motiverer virkelig. Fortsette med det du gjør, du er rå 🙂

    16. For en utrolig herlig reportasje ! Du er virkelig et fantastisk forbilde :- )
      Du gir meg inspirasjon og motivasjon innenfor trening og kosthold på grunn av at du framstår så vanvittig ekte, positiv og ikke minst, jordnær :- )
      Stå på videre med livet, studier, trening og med bloggen :- )

    17. For en film, for noen omgivelser, for et vær – så gøy og så inspirerende – dyktige du og dyktige folk bak kamera
      Stå på dette må du gjerne gjøre mer av

    18. For et utrolig flott vesen du er!
      Takk for inspirasjon og sunne, gode tanker. Det hjelper meg veldig i den daglige kampen mot “styggen på ryggen”
      Klem

    19. Wow! Dette var utrolig flott å se, fikk et helt nytt intrykk av deg og det var veldig positivt altså, hehe 🙂 Og liker veldig godt at du vant prisen for årets treningsblogg framfor for eks fotballfrue, du er så mye mer åpen, ærlig og varm! Digger deg!

    20. Ikke bare hadde du mye fornuftig å komme med – du er også utrolig vakker! 🙂 Ville bare minne deg på det.

    21. Kjempe bra reportasje! Så fint at du er så naturlig og poengterer fokuset og motivene dine med bloggen, det er vanskelig å ikke trene for de stramme lårene idag… Så, tommel opp og fortsett med dette 🙂
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg