Lunsj & fredagsøkt

I dag har jeg hatt fri, og det var virkelig etterlengtet med en morgen uten vekkerklokke og en morgen med all verdens tid til en god frokost, kaffe og God morgen Norge. Det var deilig ha tid til å bare slappe av, rydde litt og ta tak i ting som har blitt utsatt så alt for lenge. Jeg møtte mamma til en koselig lunsj i sentrum på ettermidagen. Vi har blitt utrolig glad i en koselig cafe kallt Kjøkkenskapet her i Kristiansand. De har nydelige salater og sandwicher, og masse godt bakverk. Brødet hos Kjøkkenskapet er helt grovt og saftig, og salaten bare så frisk og delikat. Jeg har vist dere salatene fra Kjøkkenskapet flere ganger, og i dag ble det favoritten: Kyllingsalat med grønn pesto, og flerkorn grovbrød. Mmmm 

Etter vi hadde spist dro vi en liten tur sammen på Solsiden. Jeg koser meg så når jeg får være personlig trener for min egen mor. Hun har hatt en helt vill progresjon etter vi begynte å trene sammen, og det er bare så utrolig gøy å se. Jeg blir så inspirert og motivert av å se den treningsgleden hun viser, og jeg føler meg heldig som får lov å veilede henne på veien mot målet. Jeg fikk trent litt selv også, og det føltes utrolig godt etter gårsdagen fiasko. I dag var energien tilbake, men jeg tok det likevel litt rolig bare for sikkerhetsskyld. Jeg fikk en super herlig pakke fra 3t-shop i dag, den inneholdt masse nyheter fra Reebok. Jeg måtte selvfølgelig teste med en gang, og jeg har allerede forelsket meg i denne fargefesten av en singlett. Var den ikke kul? 

Nå er jeg bare raskt hjemmeom for å løpe gjennom dusjen, og skifte før det er tacokveld og kos med gode venner. Jeg håper dere får en deilig fredagskveld, og en super helg. Jeg jobber med et par fristende matinnlegg til dere som kommer ut i løpet av helgen, så titt gjerne innom igjen. 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg vet ikke riktig om dette er rett sted å spørre om men:
      tror du på kalori inn vs kalori ut? (Er klar over termisk effekt++)
      tror du at jeg kan gå ned i vekt dersom jeg spiser usunn mat, men beholder kaloriunderskuddet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg