Dagens matpakke

I dag ble dette min nistepakke på jobb. I boksen er det eplebiter i bunn, en boks mager cottage cheese, en skyr, blåbær, jordbær, en banan i skiver, og en god håndfull usaltede nøtter og tørkede bær. Toppet med sukrin og kanel. Dette er en typsik Maren-skål, tilberedt på en litt mindre delikat måte enn vanlig, men slik måtte det bli når jeg skulle ha det med meg på jobb. I denne boksen får du proteiner fra cottage cheese og skyr, litt kabohydrater og fiber fra banan, eple og bær. Sunne fettsyrer får du fra nøttene. 

Denne sammensetningen er noe av det beste jeg kan tenke meg, og selv om det ikke blir like delikat når det er medbragt så garanterr jeg dere at det smaker godt. I dag har jeg tatt treningsfri, og fokuserer kun på å slappe av og samle krefter til en knall tøff treningsøkt i morgen. Da står det både dype knebøy, spensttrening og pullups på planen. Jeg oppdaterer dere med hele treningsøkten i morgen. 

Hvordan har dagen deres vært? 

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer

Siste innlegg