Blå favoritter

Jeg er utrolig glad i blåtoner på treningsklærene mine, og nå har jeg samlet mine favoritter til dere. Den lyseblå singletten øverst til venstre har jeg i nesten alle farger, den sitter super fint på, og er så god. Tightsen til høyre er den jeg hadde på meg på fotoshooten forrige helg, og som flere av dere har etterspurt. Ellers er det flere freshe singletter, og sportstopper i ulike blåtoner, samt et par freshe sko. 

Affilates links

Singlett // sportstopp  //  blå tights  // Turkis topp med smal rygg //  genser  // t-skjorte

Den lyseblå singletten nederst til venstre i den første kollagen er helt nydelig på, den har en innerbh som gjør at man ikke trenger å ha noe under, og den er helt helt tynn i ryggen. Super fresh! Jeg har den i tre farger, og har tatt mange av mine treningsbilder i den, spesielt på pullups og ryggøvelser er den helt perfekt. Den stripete blå øverst i kollagen under kjenner nok flee av dere igjen, den har jeg brukt mye. Jeg har brukt den sammen med den blå tightsen flere ganger, og det har vært mye bilder av disse plaggene sammen her på bloggen. 


Stripete singlett // Shorts // Blå tights  // Nike sko //  Løs topp //  blå singlett

Fant du noen favoritter blandt disse plaggene? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. God morgen, Maren 🙂 Er alltid så koselig å stå opp litt “sent” (etter kl 07:30), for da har du som regel oppdatert bloggen – god start på dagen 😀 Utrolig glad i blått selv, blått er flott 🙂 Jeg likte veldig godt den blå-turkise treningstoppen og singleten øverst, og selvsagt den blå toppen og tightsen nederst. PLUSS skoene, de er jo rålekre!! Ha en fin onsdag, tenk at det er lillelørdag allerede 😀

    2. hei. jeg lurte på om du kunne lage noen smoothie oppskrifter du ønsker å dele med oss, gjerne bringebør, jordbær og blåbær

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg