En dag med NRK

Som dere vet har jeg hatt NRK på besøk her helt siden morgenen. Vi hadde et lengre intervju her hjemme i leiligheten (som dere forresten ser i bagrunnen på det første bildet), så lagde jeg litt av den maten og sunne snacksen jeg ofte lager og snakket litt omkring dette med kosthold. De filmet også inni kjøleskapet mitt. Hehe. Så tok vi turen ut for en treningøkt, og litt tips til utendørstrening. Her ble det også et lite intervju rundt treningsenter vs trening ute, og litt prat rundt dette. Jeg tror ikke vi kunne vært heldigere med været, se på denne idyllen! Kristiansand er så deilig i slikt vær. 

Nå er alle kamera skrudd av, og NRK har pakket sammen og dratt. Jeg sitter igjen med en merkelig følelse. Det var både gøy og skummelt på en gang og litt ubehagelig. Man er redd for å ha sagt noe rart, eller at noe kommer frem i feil sammenheng. Jeg tror og håper at det gikk bra, og at det blir en fin reportasje. Dette er slik jeg vanligvis sier nei til, og ikke tørr å gjøre så nå er jeg i grunn ganske stolt av meg selv for at jeg turte å legge alt det fra meg, og bare hoppe i det. 

Nå skal jeg straks komme meg ut i sola igjen. Dette været må jo bare nytes. 

 

Smiiiiil Maren

 

9 kommentarer

Siste innlegg