En anderledes start på dagen

I dag er det en litt anderledes dag for meg. Jeg har nemlig besøk av NRK i leiligheten i dag. Jeg grugledet meg på forhånd, og slet virkelig med å sove i natt. Som sagt så var jeg veldig nervøs,  men har nå bestemt meg for å ikke la frykten ta over, og heller fokusere på å kose meg. Jeg er jo i bunn og grunn utrolig heldig som får oppleve dette, og da blir det for dumt å gå rundt å grue seg. Litt nerver må være lov likevel, dette er nemlig ikke noe jeg gjør hver dag. Jeg oppdaterer dere så snart kameraene er slått av, og roen senker jeg her igjen. 

Foto: Joakim Løschbrandt & 2minutter

Ønsk meg lykke til da dere, dette blir garantert en spennende dag!  Jeg har også laget litt mat til tv-folka her, som jeg kommer til å dele med dere senere. Sunn snacks i kjent Maren-stil. 

Hva er deres planer for dagen?  

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. skal du lage et intervju av deg, eller når får vi eventuelt se det?
      lykke til maren. jeg sitter akkurat å spiser frokost og ventet på en oppdatering, og da le jeg så glad!!! pleier alltid lese bloggen din til frokost, fordi jeg od du har veldig like dager

    2. Jeg er så glad i bloggen din og det hadde vært utrolig gøy om du kunne ha skrevet om din treningshistorie, fra du begynte til nå og fremgangen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg