Endelig offisielt

The good news just keep on coming her nå altså! Dette har jeg gledet meg noe helt vilt til å fortelle dere, og endelig er tiden inne for å avsløre en fantastisk gøy nyhet. I mai reiser jeg avgårde sammen med disse to nydelige jentene, og en hel gjeng super-damer ned til deilige Portugal. Jeg er så ubeskrivelig stolt, ydmyk og takknemlig for å få lov å være med som Personlig trener, sammen med Pia og Elizabeth på ShapeUp Bootcamp i Portugal.  

Sammen skal vi ha en uke fyllt med masse motivasjon og inspirasjon. En hel masse trening, sunn og deilig mat og sist men ikke minst sol og deilige temperaturer. Vi skal surfe, og gjøre yoga i soloppgangen, vi skal jogge i terrenget, og løfte vekter. Vi skal fighte oss gjennom heftige crossfit økter, og pushe hverandre gjennom utfordrende og morsomme treningsøkter. Lære oss å surge, og bare nyte det gode liv med sol og varme. Vi skal kose oss med nydelig mat, og en hel uke med feel-good. Vi skal selvfølgelig kose oss, og slappe masse av også. Restitusjon er minst like viktig som trening. Så soling og avslappning på stranden blir det nok av tid til. Treningen og aktivitetene tilpasses deltagerenes behov og ønsker. 

Vi fokuserer på å bygge hverandre opp, og nyte en uke med påfyll av energi og motivasjon. Det blir bli spennende foredrag om aktuelle temaer. Som dere skjønner er dette en helt magisk mulighet til å rømme bort fra snø, mørke og kulde og nyte en uke fylt med energi, positivitet og friskhet. Inne på La Point sine nettsider finner dere all informasjon dere trenger. Pia har også skrevet en god del praktisk informasjon om turen på sin blogg. 


Så dette fristende ut? Da synes jeg du skal klikke deg inn å lese litt mer om ShapeUp Bootcamp i Portugal. Påmeldingskjema finner dere HER.  Jeg kan nesten ikke tro at dette skjer! Jeg gleder meg så til å rømme bort fra kulden, og nyte en uke med det aller beste jeg vet, i solfylte, deilige Portugal. Tenk så gøy om noen av mine lesere ble med på turen, det hadde virkelig toppet det hele.

 

Smiiiil Maren

 

 

13 kommentarer
    1. Ååå, jeg kommer fra Portugal!😃 dere har bare å glede dere!!! Dere skal til et av verdens fineste land..hihi☺️😍

    2. Ser du er utdannet pt ved afpt, fikk du støtte av lånekassen da du tok denne utdanningen? 🙂
      Mvh frida k

    3. Åh, det hørtes utrolig morsomt og deilig ut! Drømmeferien må virkelig bestå av sol og trening! 😀
      Dessverre består mai-måned av 4 eksamener + innlevering av masterprotokoll for min del, så jeg må nok sitte inne i Trondheim og råtne, mens du koser deg i bølgene i Portugal, heldiggris! 😉
      Gratulerer så mye med seieren som årets treningsblogger forresten!!

    4. Så gøy, Maren! Gratulerer:) Jeg bor i Portugal fortiden, så kanskje jeg må slenge meg på.
      Liker forresten at du skriver at dette er en mulighet til å rømme unna snø og kulde, når det er 3.-10. mai xD haha:)

    5. Dette er jo helt fantastisk! Så flott at du skal være med! Jeg melder meg på sporenstreks, og krysser alt for at det er ledig plass 🙌☺️ Jeg tenker å dra alene, tror dette gjør det lettere å bli godt kjent med resten av følget ☺️

    6. Åå dette høres ut som en drømmeferie!! 🙂 Skulle så gjerne vært med, men eksamensperiode og praksis kommer i veien for det 🙁 Vet du om det fins treningsferier som ligger i sommerferien? Er ikke så lett å bare ta en hel uke fri midt i mai :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg