Årets treningsblogg!!

Jeg skal komme tilbake til dere litt senere i dag med et innlegg om hele gårsdagen, den inneholdt nemlig helt utrolig mye spennende. Men først må jeg bare få summet meg litt, sett gjennom litt bilder og bare ta alt inn. For vet dere hva, i går stakk jeg søren meg av med seieren i Vixen Blog Awards. Jeg er kåret til Norges beste treningsblogger!! Det føles helt uvirkelig, og så fantastisk gøy. Aldri har noen sett så overrasket og sjokkert ut når de mottar en pris. Haha. Det kom mildt sagt overraskende på meg. Med så mange fine finalister, blandt annet Nora som jeg står sammen med på bildet under, hadde jeg ikke trodd jeg skulle stikke av med seieren. Dette betyr så mye for meg, og jeg klarer ikke slutte å smile. 


Fineste Nora og meg. Endelig fikk jeg møtt denne nydelige jenta i virkeligheten.

Jeg har fått så mange koselige hilsner, så mange fine kommentarerer og så mange gratulasjoner. Tusen tusen takk! Jeg sitter her i hotellsengen med et stort smil om munnen og leser gjennom alle meldingene. Herligfred så skjønne folk er. Jeg er så takknemlig, og så ubeskrivelig glad for at jeg får lov å drive med dette. Denne prisen gir meg enormt med motivasjon til å jobbe på videre med bloggen, og gjøre den enda bedre. Tusen takk for at dere er her, det er på grunn av dere jeg får lov å drive med dette. 

Nå skal jeg løpe ned å spise en stor hotellfrokost, og bare kose meg med alle inntrykkene fra i går. Jeg er tilbake litt senere i dag, jeg har nemlig så mye spennende å fortelle dere fra timene før prisutdelingen i går, og ikke minst dagens planer. Så stikk gjerne innom igjen litt senere. 

 

Smiiiiiil Maren



29 kommentarer
    1. Topp!! 😀 Gratulerer så mye til deg, Maren! Så utrolig gøy at favorittbloggeren skulle vinne den katgorien der!! Fortsett å stå på og spre treningsglede, du inspirerer enormt med ditt smittende engasjement, humør og stå-påvilje! 😀 Ha en herlig torsdag og nyt ettersmaken av velfortjent seier i hovedstaden!

    2. Gratulerer Maren!! Vel fortjent!! Leser bloggen din daglig og du er en stor inspirasjon!! Tusen takk for at du vil dele med oss!! Gleder meg til å følge deg videre!! =)

    3. Gratulerer som vinner 😀 Helt klart fullt fortjent. Jeg digger bloggen din og den gir meg masse treningsglede og motivasjon. Jeg blir glad hver gang jeg titter innom her. Ha en nydelig torsdag her i Oslo 🙂
      Her har kjæresten bursdag, så det blir en god middag ute samt teater etterpå 🙂

    4. G R A T U L E R E R med seiren Maren 😉 Velfortjent for den fantastiske bloggen du har. Den gjør meg superglad ! Inspirerende, motiverende og positiv. Ønsker deg en herlig helg !

    5. Åå, det er SÅ fortjent! Gratulerer så utrolig mye, solstråla! 😀 Du klarer alltid å få frem et smil gjennom ditt glade vesen som skinner gjennom både på bloggen din og instagram – du er en så stor inspirasjon – igjen, gratulerer<3 Gleder meg til å følge deg videre, stå på! Håper du får en super torsdag 🙂

    6. jeg har alltid gitt veldig faen i disse blogg awards greiene, MEN jeg ble faktisk oppriktig glad nå … for dette er så fortjent! DU er et godt forbilde, du er en av de svært få som får til å ha balanse i livet og vise det frem uten at det virker kunstig og påtatt. Jeg har ni år bak med med alvorlige spiseforstyrrelse, og har med tiden innsett at jeg må holde meg unna mange såkalte fitnessblogger fordi jeg blir påvirka av higen etter lav fettprosent, sprettrumpe og gudene vet hva.. din blogg er en av få jeg kan lese uten å bli påvirka i fel retning. GRATULERER MED VELFORTJENT SEIER!!!!

    7. Congrats så mye, synes bloggen din er helt super, og frisker opp gråe hverdager når været ikke er på sitt beste. Ikke bare legger du ut mye bra treningsøvelser, men elsker en blogg som viser freshe treningsklær, stå på!!:)

    8. Congrats så mye, synes bloggen din er helt super, og frisker opp gråe hverdager når været ikke er på sitt beste. Ikke bare legger du ut mye bra treningsøvelser, men elsker en blogg som viser freshe treningsklær, stå på!!:)

    9. Hvordan lyktes du med bloggen? Hvor lenge blogget du før du fikk mange lesere?
      Gratulere så mye med prisen!! Velfortjent 🙂

    10. Gratulerer med seieren – virkelig fortjent! Takk for all fantastisk inspirasjon som du deler med oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg